Geachte mevrouw/heer,
Op 19-09-2023 kocht ik een ds horloge metalen band Japans uurwerk nr. 2551865 in uw winkel en betaalde ik er 7,95 € voor.
Na 11 MAANDEN (07-10-2024) vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, plotseling stil gevallen.
Op 04-10-2024 ging ik naar uw winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat Action slechts 8 dagen garantie geven op een polshorloge.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 8 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs