Terug

weigering extra garantie 5 jaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

K. J.

Naar: MediaMarkt

12/08/2024

op 16/07/22 kocht ik een vaatwasser AEG met verlengde garantie tot 5 jaar bij Mediamarkt de machine is vorige week beginnen lekken aan de onderkant van de deur. Bij de hersteldienst van mediamarkt werd een interventie geweigerd, omdat het defect een rubber onderdeel betreft. Dat maakt men uit uit foto's Men vroeg mij steeds meer gedetailleerde foto's, tot men de juiste foto had, om mij te te kunnen uit sluiten voor de de extra garantie. volgens mij is de rubber niet defect, maar is hij losgekomen en betreft de garantie de werkuren en de verplaatsingsonkosten te dekken.

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: K. J.

16/08/2024

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerpweigering extra garantie 5 jaarReactie Door E-Mail Antwoorden (16/08/2024 14:26)Geachte,Dank je wel voor u email.Ik heb het door gegeven aan de desbetreffende dienst.Aarzel niet contact met ons op te nemen als u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groetenConnyMedia markt klantenserviceKlant Door E-Mail (12/08/2024 17:05)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Referentienummer vraag 240812-046192Gemaakt op: 12/08/2024 17:05Laatst bijgewerkt op: 16/08/2024 14:26Status: OnopgelostNog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:002959:25731---]

MediaMarkt

Naar: K. J.

22/08/2024

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerpweigering extra garantie 5 jaarReactie Door E-Mail Antwoorden (22/08/2024 15:00)Beste meneermevrouw,Bedankt voor uw e-mail.Zodra u aan ons het contractnummer kunt doorgeven kan de desbetreffende afdeling dit verder in behandeling nemen.Excuses voor het ongemak.Heeft u verder nog vragen? We staan voor u klaar.Met vriendelijke groet,JohnnyReactie Door E-Mail Antwoorden (16/08/2024 14:26)Geachte,Dank je wel voor u email.Ik heb het door gegeven aan de desbetreffende dienst.Aarzel niet contact met ons op te nemen als u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groetenConnyMedia markt klantenserviceKlant Door E-Mail (12/08/2024 17:05)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Referentienummer vraag 240812-046192Gemaakt op: 12/08/2024 17:05Laatst bijgewerkt op: 22/08/2024 15:00Status: BijgewerktNog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:003229:52670---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform