geachte.argenta wilrijk heeft zomaar eens bijna 2maand geleden besloten omplots mijn bankkaart en zichtrekening te blokkeren.uit vermoedens van phishing.ik weet namelijk exact welke transacties er gebeurd zijn daar ik ditzelf heb uitgevoerd en volgens mij dan totaal geen sprake is van phishing.mijn woord word totaal genegeerd en weg gelachen.er staat 590euro op de zichtrekening om rekeningen te betalen.2maand heb ik dit al niet kunne doen en inmiddels heb ik al brieven gekregen van deurwaarders.als je inlichtinge vraagt in het kantoor word ge in je gezicht uigelachen en als ge belt naar phishing word ge beticht van leugenaar.er staat al 2maand geld op mijn rekening da dient om rekeningen te betale.en is zo lang al geblokeerd.kheb inmiddels een andere bank.ik heb de volledige stopzetting bij argenta gevraagd dat is voor allebei het beste.dan kunne ze gewoon alles schrappen en de kaart deblokeren en het geld dat er op staan naar mijn andere bank storten.zodat ik eindelijk mijn rekeningen kan betalen.maar dit word gewoon geweigerd.je krijgt dan te horen je zult nog 1jaar wachten voordat ge u geld terug ziet.(schandalig) dit is gewoon pure diefstal.dus een bank en een dienst phishing doet hetzelf met het bestelen van mensen hun centen.ik word zowel door het hoofdkantoor als het gewoon kantoor en als de dienst phishing letterlijk en figuurlijk gebruikt als speelbal.ik ben blij dat ik mijn klacht heb kunne vermelden en dat andere mense. Gewaarschuwd zijn.Mvg rosseels mario