Terug

weigering dienstverlening en onbeschoftheid medewerker Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Proximus

05/11/2025

Op 03/11/2025 bood ik mij aan in de PROXIMUS-winkel te Roeselare. Ik werd er te woord gestaan door een medewerker, een zekere Mirna. Het doel van mijn bezoek was om een nieuwe TV-box te bekomen gezien mijn oude exemplaar niet meer werd ondersteund. Ik legde uit dat wij bij PROXIMUS reeds lange tijd twee TV-decoders huren en dat een exemplaar reeds automatisch werd vervangen door PROXIMUS waarbij het oude exemplaar mocht worden afgegeven in het containerpark. Ik vroeg de bediende mij verder te helpen om nu ook de tweede TV-decoder te laten vervangen. Gezien ik de oude decoder niet bij had weigerde de medewerker mij verder te helpen. Nochtans kon aan de hand van alle beschikbare gegevens het nodige worden gedaan. De medewerker weigerde steevast om mij als jarenlange klant te helpen en vond het nodig om mij in het gezicht te staan uitlachen. Dergelijke houding en gedrag dien ik niet te verwachten. Ik heb daarop de winkel verlaten en heb mij nog op 03/11/2025 aangeboden in de PROXIMUS-winkel in Kuurne waar ik wel goed werd ontvangen en geholpen. Waarvoor dank. Ik ben aangedaan door de manier waarop ik werd behandeld in de winkel in Roeselare en dat als jarenlange klant.

Berichten (1)

Proximus

Naar: C. M.

18/11/2025

Geachte heer/mevrouw, Betreffende referentie: Graag bevestigen we dat we de klacht van de heer Malfait hebben verwerkt en dat hij geïnformeerd werd hierover. Met vriendelijke groeten, Christy Het Proximus-team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-05-14.45.23.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform