Terug

Weigering correct invullen documenten voor subsidie aanvraag renovatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: KWADRO

02/12/2022

Geachte,Ik vraag al sinds 31/08/2021 om het document voor de subsidie aanvraag in te vullen voor alleen de plaatsing van onze nieuwe voordeur + een factuur van alleen de prijs van deze deur. Wij hebben ook de ramen laten veranderen maar aangezien er geen ventilatieroosters instaan kunnen wij deze niet inbrengen aangezien de ventilatieroosters een verplichting zijn om de subsidie aan te vragen. De verkoper heeft ons dit ook niet gemeld toen wij de ramen hebben besteld wat zij wel volgens de gemeente moeten zeggen bij hun verkooppraatje.Maar goed wat gebeurt is is gebeurt en we kunnen dit niet meer veranderen. Nu is het nodig voor de subsidieaanvraag dat zij een document invullen voor alleen de deur zo kunnen wij een aanvraag doen voor een subsidie te krijgen voor alleen de deur maar dan mogen zij op het document niets vermelden van de ramen en het glas.Zij hebben het document ingevuld maar met zowel de ramen als het glas en de deur erop, hierdoor kunnen wij de aanvraag niet doen.Ondertussen hier verschillende telefoons en mailverkeer over gehad met de boekhouding maar zij blijven voor de één of andere reden weigeren dit document in te vullen zoals wij vragen.Wij hebben hun facturen de dag na ontvangst direct betaald en alles volledig in orde gebracht dus ik begrijp niet waarom zij dit weigeren te doen en de willen mij hier ook geen enkel antwoord op geven. Ze zijn zelfs al zover gegaan van te vragen wat het inkomen van mij en mijn vrouw is om zelf te berekenen wat de subsidie is. Ik heb ook reeds een aangetekend schrijven verstuurd vorige week donderdag 24/11 zowel naar hun boekhouding als naar de zaakvoerder van het bedrijf. Tot op heden heb ik hier nog steeds geen reactie op gekregen. Kunnen jullie AUB helpen want wij begrijpen niet waarom deze firma dit niet wil doen.Ter info:Kwadro werkt onder de naam LUPA BVBTW nummer: BE0859 991 508


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform