Terug

Weigering contact op te nemen ivm terugbetaling van een smartphone upgrade

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Cool blue

15/06/2023

Beste,Op 21 april had in via de webshop een iPhone 13 besteld, een paar dagen later ben ik deze kopen halen in de winkel te Oostakker.Ik ging een xiaomi 12T inleveren die ik een paar maand eerder had gekocht.De verkoper vertelde me dat de prijs die ik voor de xiaomi zou terug krijgen als korting word gegeven op het nieuwe toestel, echter was mijn toestel “te nieuw” en moesten ze een aanvraag indienen bij backoffice om een prijs te bepalen, dit zou Max 2 weken duren.We zijn ondertussen 15 juni, 4 of 5 aanvragen later en ik heb nog steeds geen enkele mail gekregen.Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice via whatsapp die steeds met hetzelfde verhaal afkomen “we hebben een nieuwe aanvraag gedaan met high priority, je krijgt daar tennlaatste morgen een mail over”Ondertussen nog eens naar de winkel gegaan op aanraden van de whatsapp klantenservice met nogmaals hetzelfde antwoord.Kortom, jullie houden me al bijna 2 maand aan het lijntje en ik word steeds van het kaske naar de muur gestuurd als ik contact probeer op te nemen.Wanneer word dit eindelijk opgelost?!

Berichten (1)

Cool blue

Naar: Y. D.

16/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform