Terug

Weigering cashback actie!!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Proximus

05/09/2023

Beste, ik heb twee nieuwe smartphones gekocht met abonnement met een cashback actie. Ik heb mijn registratie gedaan zoals gevraagd et krijg al twee keren een afkeuring! Ben net in een Proximus shop gaan vragen om hulp maar ze zeggen mij dat ik recht heb op deze actie en alles correct ingevuld is maar niets kunnen doen omdat het gaat over hun partner myactions. Myactions kunnen we jammer genoeg niet contacteren. Ik zit hier met een probleem en niemand wilt mij verder helpen!!! Anders had ik deze smartphone niet gekocht

Berichten (3)

Proximus

Naar: N. B.

13/09/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-05-14.08.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001211537]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001211537]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

N. B.

Naar: Proximus

13/09/2023

Beste, zoals telefonisch gezegd mijn keuze van producten werd gemaakt in functie van de uitleg gekregen in een Proximus shop. Moest ik als info gekregen hebben dat in geval van problemen met de cash back dat Proximus zijn handen zou vegen had ik dan gewoon deze producten niet gekocht en zou gebleven zijn bij Base! Schandalig zo'n antwoordt .... het is en blijft gewoon liegen aan de consumenten om meer producten te verkopen en van zodra dat het gedaan is zijn we alleen en moeten zelf onze plan trekken !!!!

Proximus

Naar: N. B.

22/09/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-13-14.01.58.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001520801]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001520801]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform