BesteOp 16 januari 2022 boekte ik heen- en terugvlucht naar Rome vanuit Brussel voor 2 personen (eDreams reservation number 8604732779).Op 2 februari 2022 kreeg ik bericht dat heenvlucht geannuleerd was.Op 5 februari 2022 boekte ik een nieuwe heenvlucht (reservation number 8725630940) (AZ160).De op 5 februari geboekte heenvlucht Brussel-Rome verliep vlekkeloos.Maar op de vlucht Rome-Brussel werden we geweigerd door ITA Airways die zei dat eDreams ons alles terugbetaald had na de annulatie van de heenvlucht op 2 februari. Maar dit klopt niet. eDreams heeft niet alles terugbetaald. Bovendien bleef op de eDreams app de terugvlucht (AZ160) steeds vermeld als zijnde onze vlucht en kreeg ik -na de weigering door ITA aan de incheckbalie- nog steeds berichten van de app door waar ik met m'n bagage voor AZ160 terecht kon (zie bijgevoegd screenshot). Bij eDreams stonden we dus wel degelijk nog geregistreerd bij die vlucht terwijl ITA Airways ons weigerde.Om terug thuis te geraken hebben we 2 vliegtuigtickets moeten kopen voor een totaalsom van 984,8 EUR.Volgens mij is er dus een communicatiefout gebeurd tussen eDreams en ITA Airways waardoor wij bij ITA niet meer op de passagierslijst van de vlucht Rome-Brussel stonden, terwijl uit al onze communicatie met eDreams blijkt dat zij ons informeerden dat we wel nog op de lijst stonden.Ik stel eDreams verantwoordelijk voor onze weigering op vlucht AZ160 en het moeten kopen van 2 nieuwe vliegtuigtickets. Ik eis hiervoor een schadevergoeding van eDreams.Vriendelijke groeten