Terug

Weigering betaling 1€ gsm factuur dd.26-06-24

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. L.

Naar: Mega

03/07/2024

Beste, Gezien ik weer geen reactie heb ontvangen op mijn klacht dd. 260624, nogmaals hieronder mijn verstuurde klacht. Vandaag, woensdag 26 juni 2024 ontving ik mijn nieuwe afrekening gsm. (+correcties vorige fakturen) Tot mijn grote spijt kan ik me wederom niet akkoord verklaren met te betalen bedrag van 1€ voor 06 juli 2024. Voor de zoveelste keer mijn 2 eerste aanrekeningen hadden slechts 1€/maand mogen bedragen hierna 11€/maand dit betekent aldus dat mijn totaal te betalen bedrag voor de 3 maanden 1€+1€+11€ = 13€ voor 3 maanden. Op 10 mei 2024 heb ik reeds 13 € betaald. Als ik nu 1€ moet betalen kom ik op 14€ voor 3 maand. Hiermede ga ik niet akkoord. Bijlage(n): Beshrijving van uw probleem

Berichten (5)

Mega

Naar: J. L.

23/07/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Lambrecht,Referentie: @@REF_ID@ea410c5e57dddafe7f@REF_ID@@We hebben uw reactie op de klacht via Testaankoop goed ontvangen.Mijn collega Joris bezorgde u op 27/05/2024 reeds een uitgebreid overzicht met de kosten die in mindering zouden gebracht worden, hier was spraken van een kost van -€10, -€4 en tweemaal -€2 op uw eerstvolgende aanrekening met nummer 1023004049.Al deze kosten met uitzondering van éénmaal -€2 werden ook in mindering gebracht op uw aanbetaling met nummer 1023004049, helaas werd de combinatiekorting van -€2 niet in mindering gebracht op deze aanbetaling en dient dit inderdaad dus nog rechtgezet te worden.Mijn collega Nicky heeft het bedrag van -€2 alvast in mindering gebracht in uw dossier zodanig dit bedrag in mindering gebracht kan worden op uw volgende aanbetaling.Momenteel is er ook een dossier lopende bij onze achterliggende dienst om verder te onderzoeken waarom de combinatiekorting u niet automatisch toegekend wordt, hier wachten we het resultaat nog verder op af en houden we u op de hoogte.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,BenjaminKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer ons Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[LXGNRJ-ZV99J]

J. L.

Naar: Mega

23/07/2024

Beste, De reden is dat ik op 8 april 2024 ben verhuisd van Muurkruidstraat 3 - 3000 Leuven naar Keiput 20 1800 Vilvoorde. Hiervan heb ik uw diensten reeds in februari 2024 op de hoogte gebracht dat mijn energiecontract moest overgezet worden naar Keiput 20 - 1800 Vilvoorde vanaf 8 april 2024. Blijkbaar is er bij de administratieve verwerking niet alles verlopen zoals moest. Uw collega's van gas energie kunnen U hierover meer info geven. Vriendelijke groeten, Doordat de administratieve molen niet verl zoals verwacht is er het een en andermisgelopen

Mega

Naar: J. L.

24/07/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Lambrecht,We hebben jouw klacht met referentie @@REF_ID@ea410c5e57dddafe7f@REF_ID@@ goed ontvangen.Het energiecontract werd in april correct overgezet naar jouw nieuw adres, dit is dus al geruime tijd in orde. Wat de combinatiekorting van €2 voor telecom betreft: wegens een technisch probleem werd dit telkens niet toegekend op jouw facturen. We hebben dit tot nu toe telkens wel rechtgezet door de korting in mindering te brengen op de volgende facturen en het zo te compenseren.Ik heb van mijn collega van de achterliggende dienst vernomen dat het probleem omtrent het ontbreken van jouw combinatiekorting opgelost zou moeten zijn. Deze zou dus correct moeten worden toegepast op jouw eerstvolgende factuur voor telecom. Deze factuur ontvang je normaal gezien binnen enkele dagen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[VX909N-J5505]

J. L.

Naar: Mega

26/07/2024

Beste, Vandaag de nieuwe correcte faktuur ontvangen. Hopelijk zijn nu alle problemen opgelost en kan dit ingewikkeld langdurig dossier eindelijk afgesloten worden. Bedankt. Vriendelijke groeten, Lambrecht Josée

Mega

Naar: J. L.

09/08/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Lambrechts,We hebben jouw klacht via Testaankoop goed ontvangen.Ik heb de bevestiging van de achterliggende dienst ontvangen dat probleem dat zich voordeed in jouw facturatie intussen opgelost zou moeten zijn. Mocht je in de toekomst alsnog een factuur ontvangen die volgens jou niet zou kloppen, mag je mij dit uiteraard altijd laten weten.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[VXRZVL-X27WL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform