Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Lambrecht,Referentie: @@REF_ID@ea410c5e57dddafe7f@REF_ID@@We hebben uw reactie op de klacht via Testaankoop goed ontvangen.Mijn collega Joris bezorgde u op 27/05/2024 reeds een uitgebreid overzicht met de kosten die in mindering zouden gebracht worden, hier was spraken van een kost van -€10, -€4 en tweemaal -€2 op uw eerstvolgende aanrekening met nummer 1023004049.Al deze kosten met uitzondering van éénmaal -€2 werden ook in mindering gebracht op uw aanbetaling met nummer 1023004049, helaas werd de combinatiekorting van -€2 niet in mindering gebracht op deze aanbetaling en dient dit inderdaad dus nog rechtgezet te worden.Mijn collega Nicky heeft het bedrag van -€2 alvast in mindering gebracht in uw dossier zodanig dit bedrag in mindering gebracht kan worden op uw volgende aanbetaling.Momenteel is er ook een dossier lopende bij onze achterliggende dienst om verder te onderzoeken waarom de combinatiekorting u niet automatisch toegekend wordt, hier wachten we het resultaat nog verder op af en houden we u op de hoogte.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,BenjaminKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer ons Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[LXGNRJ-ZV99J]