Terug

Weigering avn betaalde omniumverzekering op expressomachine

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

L. C.

Naar: MediaMarkt

16/09/2024

Betreft klacht van een aangekochte DELONGHI koffie/expressomachine. Aangekocht op 26.02.2021 in Media Markt filiaal Schoten 2900. Extra bijbetaald een omniumgarantie van 3+ jaar extra, op aanraden van de verkoper. Zie in bijlage: - aankoopbon met het kassaticket - voorwaarden Markt Omnium+ Verzekering Op 4 september 2024 meld ik mij aan op de herstellingsdienst van Media Markt te Schoten. Die mensen sturen mij terug naar huis omdat ik eerst met de verzekering van de omniumgarantie moet bellen voor toelating. Ik telefoneer dezelfde dag met deze verzekering op nummer 0032 2 620 09 63. Daar meld men mij koud weg dat geen omnium meer dekken voor koffiemachines(?) Nog op dezelfde dag telefoneer ik met Media Markt klantenservice, hoofdkantoor. Ze zulle "het uitzoeken"... Dan krijg ik 5 mails, niet erg deskundig, waar ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. De laatste twee mails hangen onderaan dit schrijven. Deze staan dan ook weer lijnrecht tegenover elkaar. Media Markt is verplicht van dit toestel te herstellen omdat ik recht heb op 5 jaar garantie; 2 jaar wettelijk + 3 jaar omnium . Tot juni 2026. Korte beschrijving van uw probleem

Bemiddeling door Testaankoop 01 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform