Terug

Weigering afbetalingsplan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: TotalEnergies

27/10/2023

Ik contacteer al weken om een afbetalingsplan te verkrijgen..het gaat om een bedrag van meer dan 2600 euro..het gaat om een afrekeningsfactuur.mijn vorig afbetalingsplan is geanuleerd omdat mijn maandelijks voorschot wat later is betaald.terwijl men afbetaling correct verliep...dit werd zonder enige verwittiging geannuleerd.na verschillende pogingen voor een nieuw afbetalingsplan wordt dit geweigerd.ik kan dit bedrag onmogelijk betalen..heb zelf al overstap geregeld naar nieuwe energie leverancier vanaf 1 november..ik wil en zoek een opposing om mijn schuld af te losses maar Total energies luistert totaal niet.

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: K. H.

10/11/2023

Referentie: E171185231Dag Kathy,We hebben je bericht via het platform van Test Aankoop goed ontvangen.Bij nazicht van je dossier heb ik gemerkt dat mijn collega's van de achterliggende dienst jou alsnog een afbetalingsplan hebben toegestaan, dit werd opgemaakt op 06/11/2023.De eerste betaling hiervoor dient door ons ontvangen te zijn op 25/11/2023.Hopende je hiervoor alvast voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,KimCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'etre confidentielles. Il ne peut etre utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D0Y033WA3.!5000805IpPkE:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform