Terug

Weigering afbetalingsplan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Scarlet

21/10/2023

Beste ik heb de klantendienst gecontacteerd en gevraagd voor een afbetalingsplan voor 2 facturen maar Dat werd mij geweigerd

Berichten (1)

Scarlet

Naar: M. C.

27/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01901191-88 met als Scarlet referentie 50283331 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat het dossier naar een incasso bureau LegalRecovery verstuurd werd. Gelieve met hen contact op te nemen en aan hen een afbetalingsplan aan te vragen.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform