Beste,
Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van de klant zijn/haar klacht. Namens het management van Coolblue neem ik de klacht in behandeling.
Ik heb de gegevens erbij genomen en ik zie dat we voor bestelling88079145 een omruiling hebben voorzien op 04/04, namelijk bestelling88202839. Bestelling88202839 had een bezorgprobleem. Het onderzoek werd gisteren voltooid. Een geldteruggave is reeds in verwerking. De klant heeft gisteren rond 14:09u een bevestigingsmail hiervan ontvangen.
Ik dank je voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Mei-Lan van Coolblue
Backoffice Medewerker
Alles voor een glimlach
Coolblue.be
klantenservice@coolblue.be
Tel:03 8082700
Over Coolblue Onze webshops Onze winkelsGratis verzending, ook terug.Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Echtewinkels. Om langs te komen.Algemene voorwaarden
On April 17, 2025 at 3:45 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: