Terug

Weigerin herroepingsrecht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

A. G.

Naar: Cool blue

17/04/2025

Geachte, Op 4 april bestelde ik een elektrische grasmaaier op de webshop van Coolblue. ondertussen zijn we bijna 2 weken verder en zijn er problemen met de levering van het toestel. Het pakket is al meer dan een week zoek en Bpost kan geen status geven. Cool Blue starte een onderzoek op maar dit blijft aanslepen. Omwille van de lange wachttijd wens ik het product niet meer aan te kopen en wil ik de betaalde som terug te ontvangen. Daarom wil ik het herroepingsrecht inroepen vandaag 17 april, dus nog binnen de 14 dagen. Cool Blue weigert dit geeft als argument dat het post pakket eerst moet teruggevonden worden door Bpost en geleverd moet zijn om daarna te retourneren. Dit betekent dus dat mijn herroepingsrecht gestuit wordt door een derde partij die Coolblue inschakelde om de levering te doen (Bpost). Morgen verloopt de termijn van het herroepingsrecht en ik sta als consument met mijn rug tegen de muur. In bijlage kan u het mailverkeer terugvinden met de Klantendienst van Cool Blue

Berichten (1)

Cool blue

Naar: A. G.

18/04/2025

Beste, Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van de klant zijn/haar klacht. Namens het management van Coolblue neem ik de klacht in behandeling. Ik heb de gegevens erbij genomen en ik zie dat we voor bestelling88079145 een omruiling hebben voorzien op 04/04, namelijk bestelling88202839. Bestelling88202839 had een bezorgprobleem. Het onderzoek werd gisteren voltooid. Een geldteruggave is reeds in verwerking. De klant heeft gisteren rond 14:09u een bevestigingsmail hiervan ontvangen. Ik dank je voor je begrip! Met vriendelijke groet, Mei-Lan van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be klantenservice@coolblue.be Tel:03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkelsGratis verzending, ook terug.Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Echtewinkels. Om langs te komen.Algemene voorwaarden On April 17, 2025 at 3:45 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform