Terug

weigeren van levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: AH - Albert Heijn

24/04/2024

Geachte,Op 22/4/2024 hebben wij een Keter BBQ tafel aangekocht via AH Schilde. Deze stond in promotie in uw folder en in uw filliaal. Nadat wij netjes alles via PC hebben ingevuld en opgestuurd kregen wij de mededeling dat dit alleen voor Nederland geldig was en dat wij ons geld terug kunnen krijgen. Het staat in de folder van deze week en op het bestelbonnetje uit de winkel staat dat dit in België verkrijgbaar is! Wij willen dus heel graag dit tafeltje ontvangen zoals in uw promotie vermeld.

Berichten (13)

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

24/04/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10988082. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

24/04/2024

Beste ,Helaas is het door logistieke problemen onmogelijk om de bbq bij jou thuis te bezorgen.Mocht je de bestelling al gemaakt hebben dan zorgen wij uiteraard voor een terugbetaling.We willen je vragen om ons te voorzien van je volledige naam en IBAN nummer waar we het aankoopbedrag op terug kunnen storten. Inclusief een foto van je bon en de voucher.Dat zal binnen uiterlijk 2 weken op rekening staan. Je kunt dit doorgeven door een mail te sturen naar klantenservice@ah.nl onder vermelding van refund BBQ tafel. Wij balen hier enorm van en we snappen dat jij ook baalt. Voor het ongemak bieden we je dan ook graag een cadeaukaart aan. Deze ontvang je van ons zodra we de gegevens hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070iGsaC:ref

F. B.

Naar: AH - Albert Heijn

24/04/2024

Beste,Als jullie dit artikel aanbieden dan verwacht ik als klant ook dat ik het na betaling mag ontvangen. Als er problemen zijn is het misschien verstandig om de aanbieding uit de winkels te verwijderen. Wij gaan niet accord met een terug betaling, wij willen van jullie aanbod (de BBQ tafel) gebruikmaken en wensen deze ook te ontvangen. Wij als (vaste) klant hebben geen boodschap aan jullie logistieke problemen, deze kunnen opgelost worden. Misschien de BBQ tafels in de winkel laten ophalen door de klanten?!

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

24/04/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10988349. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

24/04/2024

Beste ,Helaas is het door logistieke problemen onmogelijk om de bbq bij jou thuis te bezorgen.Mocht je de bestelling al gemaakt hebben dan zorgen wij uiteraard voor een terugbetaling.We willen je vragen om ons te voorzien van je volledige naam en IBAN nummer waar we het aankoopbedrag op terug kunnen storten. Inclusief een foto van je bon en de voucher.Dat zal binnen uiterlijk 2 weken op rekening staan. Je kunt dit doorgeven door een mail te sturen naar klantenservice@ah.nl onder vermelding van refund BBQ tafel. Wij balen hier enorm van en we snappen dat jij ook baalt. Voor het ongemak bieden we je dan ook graag een cadeaukaart aan. Deze ontvang je van ons zodra we de gegevens hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070iGt26:ref

F. B.

Naar: AH - Albert Heijn

24/04/2024

Beste,Dit zijn blijkbaar standaard mails die jullie versturen.....dus niet erg klant gericht. Wij willen graag de BBQ tafel die wij gekocht hebben. Deze staat in jullie folder deze week en de actie staat ook uitgestald (gisteren nog!) in de winkel.

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

24/04/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10989229. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

25/04/2024

Beste ,Helaas is het door logistieke problemen onmogelijk om de bbq bij jou thuis te bezorgen.Mocht je de bestelling al gemaakt hebben dan zorgen wij uiteraard voor een terugbetaling.We willen je vragen om ons te voorzien van je volledige naam en IBAN nummer waar we het aankoopbedrag op terug kunnen storten. Inclusief een foto van je bon en de voucher. En als je het hebt een ordernummer.Dat zal binnen uiterlijk 2 weken op rekening staan. Je kunt dit doorgeven door een mail te sturen naar klantenservice@ah.nl onder vermelding van refund BBQ tafel. Wij balen hier enorm van en we snappen dat jij ook baalt. Voor het ongemak bieden we je dan ook graag een cadeaukaart aan. Deze ontvang je van ons zodra we de gegevens hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070iGtXV:ref

F. B.

Naar: AH - Albert Heijn

25/04/2024

Beste,1. wij vinden het niet netjes om op een klacht te antwoorden met een copy-paste van de mail die jullie naar alle benadeelde Belgische klanten stuurt.2. er zijn bedrijven die "logistieke problemen" kunnen oplossen, zoals DHL, PostNL, BPost en waarschijnlijk zelfs jullie eigen distributiedienst.3. onbegrijpelijk dat een bedrijf als AH wel de kosten wil maken om een cadeaubon te geven, maar niet de kosten wenst te dragen voor eventuele extra leveringskosten om hun fout recht te zetten.

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

25/04/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10990414. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

25/04/2024

Beste ,Helaas is het door logistieke problemen onmogelijk om de BBQ bij jou thuis te bezorgen. Het is dus ook echt niet mogelijk de BBQ te bestellen vanuit een Belgisch account.Mocht je de bestelling al gemaakt hebben dan zorgen wij uiteraard voor een terugbetaling.We willen je vragen om ons te voorzien van je volledige naam en IBAN nummer waar we het aankoopbedrag op terug kunnen storten. Inclusief een foto van je bon en de voucher. En als je het hebt een ordernummer.Dat zal binnen uiterlijk 2 weken op rekening staan. Je kunt dit doorgeven door een mail te sturen naar klantenservice@ah.nl onder vermelding van refund BBQ tafel. Wij balen hier enorm van en we snappen dat jij ook baalt. Voor het ongemak bieden we je dan ook graag een cadeaukaart aan. Deze ontvang je van ons zodra we de gegevens hebben ontvangen.Neem hiervoor contact op met de klantenservice van AH via Klantenservice Albert Heijn (ah.be)Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070iGvX6:ref

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

29/04/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 11007755. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: F. B.

30/04/2024

Beste ,Helaas is het door logistieke problemen onmogelijk om de bbq bij jou thuis te bezorgen.Mocht je de bestelling al gemaakt hebben dan zorgen wij uiteraard voor een terugbetaling.We willen je vragen om ons te voorzien van je volledige naam en IBAN nummer waar we het aankoopbedrag op terug kunnen storten. Inclusief een foto van je bon en de voucher. En als je het hebt een ordernummer.Dat zal binnen uiterlijk 2 weken op rekening staan. Je kunt dit doorgeven door een mail te sturen naar klantenservice@ah.nl onder vermelding van refund BBQ tafel. Wij balen hier enorm van en we snappen dat jij ook baalt. Voor het ongemak bieden we je dan ook graag een cadeaukaart aan. Deze ontvang je van ons zodra we de gegevens hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070iHFYZ:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform