Geachte heer/mevrouw,Ik kocht op 29/12/2020 een zakstofzuiger AEG VX6-2-CR-A Cat & Dog aan bij NV Elektro Loeters in diens vestiging te Gits (Hooglede). Ik deed daarvoor een bestelling via diens website https://www.loeters.be/nl/.De homepagina vermeldt uitdrukkelijk: Haal af in onze winkels en ontvang afhaalkorting alsook Afhaalkorting en gratis geschenk bij afhaling in de winkel alsook Afhaalkorting & gratis geschenk alsook Ga naar onze WINKEL en ontvang AFHAALKORTING! .Ook de subpagina https://www.loeters.be/nl/news/316774172/koop-uit-onze-voorraad-onmiddellijk-beschikbaar KOOP UIT ONZE VOORRAAD = ONMIDDELLIJK BESCHIKBAAR vermeldt uitdrukkelijk: Bij afhaling in de winkel - Afhaalkorting en gratis geschenk - Of kies voor levering aan huis alsook Afhaalkorting en geschenk bij afhaling in de winkel.Ik koos voor mijn online bestelling voor afhaling in de winkel in de vestiging te Gits (Hooglede). Evenwel verscheen online bij de bestelling geen afhaalkorting hoewel ik afhaling in de winkel selecteerde. Ik moest de volle prijs van € 129,00 incl. BTW betalen en heb deze ook betaald. Ik zou de korting bij afhaling navragen in de winkel bij afhaling . Aldus werd mijn bestelling geplaatst.Ik haalde diezelfde dag de betreffende stofzuiger af in de betreffende vestiging. Ik sprak de verkoper aan over de korting bij afhaling, maar deze weigerde de korting te geven omdat het reeds een toestel aan lage prijs zou zijn. De verkoper overhandigde mij wel een geschenk.Dit weigeren van de korting bij afhaling is onaanvaardbaar en onwettelijk. Dit wordt uitdrukkelijk op de website op verschillende plaatsen aangegeven. Een prijsaanbod of kortingaanbod is bindend en moet worden nageleefd. Het is ook misleidend deze korting bij afhaling te afficheren en dan te weigeren deze te verlenen. Ik heb dus recht op een korting bij afhaling.Ik dank u bij voorbaat voor uw assistentie.Met vriendelijke groeten,Jonas MAHIEUTen Hove 158800 RoeselareGSM: 0499/31.73.03Mail: jonasmahieu@msn.com