Terug

Weigeren van het verstrekken van informatie over factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: VAN MARCKE

01/02/2023

Beste, Op 3 januari ontvingen wij een herinneringsfactuur. Ik heb via mail om informatie gevraagd over het te betalen bedrag. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn mail. Op 17 november 2022 kwam een technieker langs voor een herstelling aan de boiler. Wij hadden een foutmelding gezien waarvoor we begin vorig jaar al telefonisch contact hadden met jullie. Dit kon zelf niet opgelost worden, maar de herstelling moest uitgevoerd worden door een technieker van Van Marcke. Eveneens kon de foutmelding volgens jullie geen kwaad aan de boiler en kon dit gerust blijven staan tot de volgende controle. Enkele maanden later opnieuw contact moeten opnemen, jullie hadden geen technieker gestuurd om de foutmelding te wissen en ondertussen hadden we problemen aan de boiler. Wij hebben telefonisch aangegeven dat de technieker enkel namiddag kon langskomen. Nochtans stond de technieker voormiddag aan de deur. Bijgevolg werd er door ons niet opengedaan. Op 28 november stond er opnieuw een technieker aan de deur om de foutmelding te verwijderen en het probleem aan onze boiler op te lossen. Hij gaf aan dat het bezoek niet noodzakelijk was, aangezien we deze melding ook zelf hadden kunnen verwijderen en het probleem aan de boiler zo hadden kunnen voorkomen. Wij zijn in het begin van vorig jaar foutief ingelicht door jullie dienst. Bovendien moeten wij nu 2 keer de kost betalen, de eerste keer omdat de technieker te vroeg aan de deur stond (ondanks telefonische én schriftelijke overeenkomst), de tweede keer viel de interventie onder garantie. Dit staat allemaal te lezen in de bezoekrapporten. Na 3 januari 2023 heb ik verschillende keren telefonisch contact proberen op te nemen. Er werd me iedere keer beloofd een formulier op te stellen en me binnen 48 uur van antwoord te dienen, zonder resultaat.

Berichten (3)

VAN MARCKE

Naar: S. C.

09/02/2023

BesteWij hebben de facturen nagekeken en behandeld.De klant heeft inderdaad een factuur ontvangen omdat deze niet aanwezig was op de dag van afspraak. Onze technieker heeft 40minuten voor aankomst opgebeld en een voicemail nagelaten.Bij aankomst heeft hij nogmaals opgebeld en nog 10 minuten ter plaatse gebleven.Gezien de afspraak in orde was voor de klant wordt er dan ook verwacht dat deze aanwezig zijn.Een 2de factuur heeft de klant inderdaad ontvangen, doch een factuur onder garantie waar het bedrag nihil was.Wij hebben de klant proberen opgebeld, doch krijgen we geen gehoor.Met vriendelijke groeten, Meilleur salutationsBea Teamleader CallcenterT: +32 56 23 75 83E: service@vanmarcke.beVan Marcke Service, LAR BlokZ 5, B-8511 Aalbeke (Kortrijk)[:www.vanmarcke.com/mail_signature/global_sig_vm7a.png]Follow us on:[facebook][twitter][LinkedIn][Pinterest][Instagram]www.vanmarcke.com

VAN MARCKE

Naar: S. C.

09/02/2023

BesteWij hebben de facturen nagekeken en behandeld.De klant heeft inderdaad een factuur ontvangen omdat deze niet aanwezig was op de dag van afspraak. Onze technieker heeft 40minuten voor aankomst opgebeld en een voicemail nagelaten.Bij aankomst heeft hij nogmaals opgebeld en nog 10 minuten ter plaatse gebleven.Gezien de afspraak in orde was voor de klant wordt er dan ook verwacht dat deze aanwezig zijn.Een 2de factuur heeft de klant inderdaad ontvangen, doch een factuur onder garantie waar het bedrag nihil was.Wij hebben de klant proberen opgebeld, doch krijgen we geen gehoor.Met vriendelijke groeten, Meilleur salutationsBea Teamleader CallcenterT: +32 56 23 75 83E: service@vanmarcke.beVan Marcke Service, LAR BlokZ 5, B-8511 Aalbeke (Kortrijk)[:www.vanmarcke.com/mail_signature/global_sig_vm7a.png]Follow us on:[facebook][twitter][LinkedIn][Pinterest][Instagram]www.vanmarcke.com

VAN MARCKE

Naar: S. C.

10/02/2023

BesteWij hebben de facturen nagekeken en behandeld.De klant heeft inderdaad een factuur ontvangen omdat deze niet aanwezig was op de dag van afspraak. Onze technieker heeft 40minuten voor aankomst opgebeld en een voicemail nagelaten.Bij aankomst heeft hij nogmaals opgebeld en nog 10 minuten ter plaatse gebleven.Gezien de afspraak in orde was voor de klant wordt er dan ook verwacht dat deze aanwezig zijn.Een 2de factuur heeft de klant inderdaad ontvangen, doch een factuur onder garantie waar het bedrag nihil was.Wij hebben de klant proberen opgebeld, doch krijgen we geen gehoor.Met vriendelijke groeten, Meilleur salutationsBea Teamleader CallcenterT: +32 56 23 75 83E: service@vanmarcke.beVan Marcke Service, LAR BlokZ 5, B-8511 Aalbeke (Kortrijk)[:www.vanmarcke.com/mail_signature/global_sig_vm7a.png]Follow us on:[facebook][twitter][LinkedIn][Pinterest][Instagram]www.vanmarcke.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform