Beste, Op 3 januari ontvingen wij een herinneringsfactuur. Ik heb via mail om informatie gevraagd over het te betalen bedrag. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn mail. Op 17 november 2022 kwam een technieker langs voor een herstelling aan de boiler. Wij hadden een foutmelding gezien waarvoor we begin vorig jaar al telefonisch contact hadden met jullie. Dit kon zelf niet opgelost worden, maar de herstelling moest uitgevoerd worden door een technieker van Van Marcke. Eveneens kon de foutmelding volgens jullie geen kwaad aan de boiler en kon dit gerust blijven staan tot de volgende controle. Enkele maanden later opnieuw contact moeten opnemen, jullie hadden geen technieker gestuurd om de foutmelding te wissen en ondertussen hadden we problemen aan de boiler. Wij hebben telefonisch aangegeven dat de technieker enkel namiddag kon langskomen. Nochtans stond de technieker voormiddag aan de deur. Bijgevolg werd er door ons niet opengedaan. Op 28 november stond er opnieuw een technieker aan de deur om de foutmelding te verwijderen en het probleem aan onze boiler op te lossen. Hij gaf aan dat het bezoek niet noodzakelijk was, aangezien we deze melding ook zelf hadden kunnen verwijderen en het probleem aan de boiler zo hadden kunnen voorkomen. Wij zijn in het begin van vorig jaar foutief ingelicht door jullie dienst. Bovendien moeten wij nu 2 keer de kost betalen, de eerste keer omdat de technieker te vroeg aan de deur stond (ondanks telefonische én schriftelijke overeenkomst), de tweede keer viel de interventie onder garantie. Dit staat allemaal te lezen in de bezoekrapporten. Na 3 januari 2023 heb ik verschillende keren telefonisch contact proberen op te nemen. Er werd me iedere keer beloofd een formulier op te stellen en me binnen 48 uur van antwoord te dienen, zonder resultaat.