Beste,Ik had tv, internet en 5 mobiele abonnementen bij Orange. Wij hebben altijd netjes alle facturen via domiciliëring betaald.Midden augustus zijn we overschakelt naar Telenet voor tv en internet. en zijn de 5 mobiele abonnementen ook overgezet geweest naar andere providers.De 5 mobiele abonnementen zijn stopgezet maar tv en internet nog steeds niet. Begin augustus is dit doorgegeven in een Orange shop in het shoppingscenter in St-niklaas. Midden augustus is het gevraagde materiaal meegegeven aan B-post aan de Meir.Tot nu toe ontvang ik nog steeds facturen voor internet en tv.Ik heb elke maand na ontvangst van z'n factuur naar een orange shop geweest waar ze me dan doorverwezen naar hun telefonische diensten.Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild voor op te opzeggen. De telefonist heeft me iedere keer verteld dat er iemand van facturering me zal contacteren. Bij het 2de telefoongesprek vroegen ze naar een bewijs van b-post dat ik helaas tegen dan niet meer had. Tijdens het gesprek in november heeft de telefoniste aangegeven dat de vorige meldingen niet bij de juiste diensten waren terecht gekomen.Hoe moeilijk kunnen ze het maken om hun diensten op te zeggen. Zij geven geen gehoor aan mijn meldingen? En ik kan fysiek ook niet terecht bij hen. Sinds de opzegging in augustus weiger ik om hun facturen te betalen.Als dit zo blijft gaan, blijven de kosten oplopen. Ik weet verder niet wat te doen. Zij kunnen ook zien dat sinds augustus we geen gebruik hebben gemaakt van hun tv en internet.We zouden het heel hard appreciëren als jullie deze zaak opvolgen.Met vriendelijke groeten,