Terug

Weigeren van aansluiting, door openstaand saldo/betalingshistoriek

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. K.

Naar: Telenet

12/04/2022

Beste,Ik ben recent verhuisd en wou in mijn nieuwe woonst een internet en televisie contract afsluiten bij Telenet. Helaas werd mij deze geweigerd omdat ik nog een openstaande schuld had bij telenet. Ik nam contact op met de bevoegde instanties om de schuld recht te zetten en betaaalde de gevraagde bedragen onmiddellijk zonder betwisting van mijn kant. Op 31/03/22 kreeg ik groen licht dat alles is betaald en ik geen openstaande schuld meer heb bij Telenet. Hoopvol probeerde ik opnieuw met het zelfde resultaat. Na veel over en weer gebel en tal van over en weer gestuur via verschillenda kanalen kreeg ik telkens tegenstrijdige berichten of was er een fout in het systeem of lag het systeem plat, of hebben ze de info nog niet ontvangen. Telkens was er wel een probleem en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik bleef geduldig afwachten, ik vroeg regelmatig bij Telenet een update van de situatie met telkens een negatief advies. Gisteren 11/04/22 kreeg ik groen licht van Telenet dat ik terug diensten kan aanvragen. Dit deed ik ook om 20 min later een mail te krijgen dat dit weer was geweigerd, met dezelfde redenen. Ik stuurde telenet terug een bericht, ze kwamen weer af met u moet contact opnemen met Intrum. Ik deed dit nogmaals alleen bevestigde deze medewerker mij dat alles betaald is en op 31/03/22 alles werd over gemaakt naar Telenet. deze medeweker zei dat ik op een zwarte lijst sta bij Telenet en ze mij gewoon niet als klant willen,en rade mij aan telefonisch contact op te nemen met telenet. Vervolgens nam ik terug contact op met Telenet, ik vertelde het probleem. De medewerker aan de telefoon zei van ja ik heb hier alles voor mij liggen, maar helaas kan ik niest doen want de administratieve dienst is er niet meer, probeer morgen nog eens. Ik werk van 8 tot 16 uur dus om die mannen te pakken te krijgen is soms al een heel gedoe. Nu dit spelletje is al 3 a 4 weken bezig terwijl ik alles in orde heb gemaakt en mijn schuld van in 2012 heb afgelost. Hopend op een positief en constructieve oplossing.Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Telenet

Naar: T. K.

12/04/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform