Terug

Weigeren terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Rentalcars

11/08/2023

Beste, we hebben een bungalow gehuurd in Spanje. Als we daar toe kwamen in de bungalow papalus Lloret was de douchecabine en douchekop volledig onder de schimmel en er waren ook insecten (mieren en teken) . We zijn de dag nadien vertrokken naar een hotel in Santa Susanna we zijn naar de eigenares gegaan dat we niet in zo'n een vuile bungalow wouden blijven en dat we weggaan en dat we graag ons geld zouden terug hebben en die heeft gezegd dat we naar booking moesten bellen voor dat te regelen maar we zijn door geen van de 2 geholpen. De eigenares weigert ons geld weer te geven ook booking wil ons niet helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform