Terug

Weigeren terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. O.

Naar: Zara Belgium

17/12/2025

Hallo, Op 28 november 2025 heb ik mijn retour met ordernummer 54440018162 afgegeven bij een bpost kantoor. De retour is aangekomen op 5 december in het warenhuis zie ik met mijn tracking. Al meerdere malen telefonisch en via de chat contact opgenomen . Ze gaven me verkeerde infrmatie. Eerst werd er gezegt dat ze mijn pakket niet hadden ontvangen terwijl het natuurlijk wel was afgeleverd. Dan werd er gezegt dat mijn retour werd terugbetaald op 5 december. Wat weer niet klopt. Nu bewerem ze dat ze me niet kunnen betalen omdat ze de item niet hebben ontvangen. Ik ben dus gek geworden en lieg ik dus volgens hen en verzin ik dit allemaal terwijl ik bewijzen heb. Ten eerste heb ik een verzendbewijs met de tracking dat aamgeeft dat het pakket degelijk is afgeleverd. Ten tweede , bij bpost geven ze gelukkig details, zoals het gewicht van het pakket , mijn retourpakket had een gewicht van 820 gram. Er zat wel degelijk iets in het pakket ,de item dus. Wanneer ik dit aangeef, word ik per direct afgewezen. Chat wprd beeindigd. Telefoons worden toegesmeten , terwijl ik respectvol mijn recht tot terugbetaling uiteraard wil. Ze zijn onvriendelijk en luisteren totaal niet en tonen geen empathie, sympathie. Is dit een correcte klantenservice ? Dit zijn rare praktijken. En gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denk! Volgens mij zijn er dieven in jullie magazijn. Want wat kan anders de oorzaak zijn van deze cases ? Ik heb fotos toegevoegd die me helpen om te bewijzen dat ik als klant alles juist heb afgehandeld. Nu is het jullie beurt. Ik sluit de klacht niet af tot ik geholpen word !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform