Terug

Weigeren retourneren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. K.

Naar: KREFEL

12/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [10/02/2025] heb ik in uw winkel een [PRODUCT] gekocht, waarbij ik het bedrag van [118€] heb betaald. Na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [12/02/2025 - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per [IN DE WINKEL ZEF]. Op [12/02/2025] antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat [HET UITGESTALD STAAT ]. Ik betwist het bovenstaande omdat [HET NIET IS WAT IK WIL]. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van [€] . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (4)

KREFEL

Naar: M. K.

18/02/2025

Beste, Hebben jullie een bestelnummer/ordernummer voor ons? Alvast bedankt, Jeroen Customer Happiness Team krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------------

M. K.

Naar: KREFEL

20/02/2025

Beste, In bijlage van de eerste bericht zit de factuur. Alle informatie staat erop. Ik heb het aan de deur gekocht niet online. Mvg Karim Mouhamed

KREFEL

Naar: M. K.

24/02/2025

Beste, Bedankt van jullie mail. Helaas zit er geen bijlage met de nodige gegevens om het dossier verder te kunnen behandelen. Kan je ons dit alsnog bezorgen aub? Met vriendelijke groeten, Hilde Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 20/02/2025 14:15 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Nieuw bericht van MOUHAMED K ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0HJjff:ref

M. K.

Naar: KREFEL

25/02/2025

Beste, Waar kan ik deze informatie vinden. Mvg Karim Mouhamed

Bemiddeling door Testaankoop 04 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform