- Typ uw reactie boven deze regel -
X2O Badkamers Service (X²O)
26 feb 2025 15:05 CET
Dag Medna,
bedankt voor je reactie.
Zoals besproken heb ik voor jou een nieuwe kraan aangevraagd.
Eenmaal onderweg krijg je een TrackTrace om zo de levering te volgen.
Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Dimitri.
X2O Badkamers Service
Het X²O Team
X2O Badkamers Service (X²O)
19 feb 2025 16:04 CET
Dag Medna,
bedankt voor je melding en de extra info.
We vragen de goederen te controleren en ons binnen de 72 uur na de levering op de hoogte te brengen
van fouten, schade of tekorten.
Tevens bevatten alle goederen volgende info.
Montage-instructies (pagina 7 bij de installatiegids)
• Vóór de montage moet het product gecontroleerd worden op transportschade. Na de inbouw wordt geen transport- of oppervlakteschade meer aanvaard.
• De leidingen en armaturen moeten gemonteerd, gespoeld en gecontroleerd worden volgens de geldige normen. • De in de overeenkomstige landen geldende installatierichtlijnen moeten nageleefd worden.
• 72842XXX, 72845XXX: Het artikel kan niet in combinatie met een doorstroomtoestel toegepast worden.
Het is voor ons na installatie onmogelijk uit te maken wat de oorzaak van de schade is en of dit reeds aanwezig was of niet.
De foto's bijgevoegd zijn duidelijk genomen na de installatie.
Met het oog op een klantgerichte houding en commerciële oplossing kan ik je een nieuwe kraan bezorgen.
Mag dit gelinkt worden aan de originele aankoop?
Kan dit voor jou een oplossing zijn?
Alvast bedankt.
Heb je verder nog vragen of kunnen we je nog met iets helpen? Laat het ons zeker weten.
Met vriendelijke groet,
Dimitri.
X2O Badkamers Service
Het X²O Team
Klachten
12 feb 2025 15:30 CET
Dit e-mailbericht is een service van X²O. Mogelijk gemaakt door
Zendesk [LJ2937-YV91Y]