Terug

Weigeren nieuw toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

Y. T.

Naar: KREFEL

28/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] kocht ik een [PRODUCT] in uw winkel en betaalde ik er [€] voor. Na [DATUM/ MAANDEN - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT].9 Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (3)

KREFEL

Naar: Y. T.

29/04/2025

Beste Yolanda, Uw mail heeft al onze aandacht weerhouden. Aangezien u geen aankoopbonnummer vermeldt, is het voor ons onmogelijk de nodige opzoekingen te doen. Mogen wij u vragen ons het aankoopbonnumer te bezorgen zodat wij u verder kunnen inlichten. Dit nummer bevindt zich op uw aankoopbon, bovenaan rechts onder een barcode en bestaat uit 14 cijfers. Na ontvangst, zullen wij niet nalaten u op de hoogte te houden van het gegeven gevolg. Met vriendelijke groeten, Sandra Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 28/04/2025 10:30 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Weigeren nieuw toestel ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0JKjR5:ref

Y. T.

Naar: KREFEL

29/04/2025

Laat geen koffie door

KREFEL

Naar: Y. T.

05/05/2025

Beste, we hebben ondertussen met de klant contact gehad en een technieker van het merk komt het toestel aan huis nakijken. De klant houdt ons verder op de hoogte indien er verdere hulp of opvolging nodig is. Met vriendelijke groeten, Wendy Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 29/04/2025 17:30 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Nieuw bericht van YOLANDA T ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0JNwTU:ref Open AI Tools (quickly press CTRL twice)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform