Beste, ik heb op 12/6 jammerlijk 4 vloerkleden besteld bij shein, waarvan bij aankomst ( op 24/6) bleek dat kwaliteit/uitzicht niet voldeed.
Ik vroeg retourticket aan maar kreeg enkel 1 ticket voor samengevoegde retour.
Daar dit veel te groot/zwaar was om samen te voegen, stuurde ik 1 pakket retour en vroeg op 21/7 om bijkomend retourticket om de rest te retourneren. Dit tot 4xtoe, kreeg telkens respons; dit laten wij niet toe. U hebt gecombineerd retourticket aangevraagd. Waarop ik op 22/7 duidelijk opnieuw vroeg; aub retourticket, ik wil deze artikelen niet behouden, ik ben bereid zelf voor de retourkosten te betalen; telkens gevolgd door hetzelfde bericht; wij kunnen u niet helpen.
Ondertussen krijg ik het bericht; retourtermijn verstreken ; u moet betalen. Aangezien ik aangeboden heb zelf de retourkosten te betalen tot 4x toe (van 3 heb ik screenshots met data erbij) binnen de termijn ga ik hiermee niet akkoord.
Ze bieden gratis retour aan, dus Ik eis een retourticket om de ongewenste artikelen terug te sturen. Het feit dat de retourtermijn ondertussen verstreken is, beschouw ik niet als mijn fout. Ik heb alles netjes binnen de termijn proberen af te handelen maar ze zijn onbereikbaar/onaanspreekbaar.
Ik hoop dat jullie hieromtrent advies/bemiddeling kunnen verstrekken.
Alvast bedankt