Terug

Weigeren herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. F.

Naar: KREFEL

05/04/2023

Onze draadloze Philips stofzuiger was voor de 3 de keer defect. In de borstelvoet was voor de 2 de keer op minder dan 2 jaar hetzelfde onderdeel afgebroken, waardoor de aandrijving Vd borstel niet meer werkt. Vorige keer werd dit zonder enig probleem hersteld. Is ook iets waar we zelf ook totaal niets aan kunnen doen. Nu melden ze dat iets dat afbreekt nooit onder garantie hersteld wordt!?!? We zouden moeten betalen voor herstelling! Hier gaan we niet mee akkoord. Ik heb de herstelbon van de eerste herstelling nog in mijn bezit, waarop staat beschreven wat stuk was. Dit was identiek aan deze keer en daarom werd de bonnummer van toen ook nu door de verkoper Vd winkel vermeld op de nieuwe bon. Toch wordt herstelling geweigerd. Mijn ongenoegen al geuit bij Krefel, maar zouden er niets aan kunnen doen. Eigenlijk is dit belachelijk dat ze voor een stom stuk (kan je voor ca 90euro nieuw aankopen) zo moeilijk moeten doen.Verder nog aangeven dat we 3 jaar garantie bijgenomen hebben voor een groot bedrag. Wat gaat dit nog waard zijn, gezien ze nu al zo doen???Trekt op niets!

Berichten (10)

KREFEL

Naar: J. F.

05/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

J. F.

Naar: KREFEL

05/04/2023

Beste krefel We hebben wel een verlengde garantie bijbetaald van 3 jaar extra. Dus is wel nog in garantie…Hier geeft U nu toe dat het bij garantie hersteld moet worden. Graag dus een rechtzetting aub.

KREFEL

Naar: J. F.

05/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

J. F.

Naar: KREFEL

06/04/2023

Vervolg op mijn antwoord.Het bewijs Vd verlengde garantie!

KREFEL

Naar: J. F.

06/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

J. F.

Naar: KREFEL

06/04/2023

Beste krefel Kan U niet beter dan telkens dezelfde mail terug te sturen? Nogmaals, WE HEBBEN NOG 3 JAAR VERLENGDE GARANTIE DIE WE BIJ JULLIE AANGEKOCHT HEBBEN! Dus, stop met te zeggen dat we geen garantie meer hebben en dat de het zelf moeten betalen!!!!

KREFEL

Naar: J. F.

06/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

J. F.

Naar: KREFEL

06/04/2023

Beste, Wat voor een “dom” antwoord is dit nu? Vorige keer was garantie geen probleem, want het was iets dat vaker voorkwam en nu zou het mijn fout zijn en zou het zelf te betalen zijn? Ik ga niet zitten loos dreigen, maar ik ga hier zeken niet akkoord mee gaan. U hoort nog van mij.

KREFEL

Naar: J. F.

07/04/2023

Dag Frankie,Wij bevestigen goede ontvangst van uw mail.Ik begrijp je uiteraard dat het niet leuk is om jouw steelstofzuiger Philips opnieuw te moeten binnenbrengen in herstelling en je een bestek ontvangt dat het niet onder garantie kan hersteld wordenWij willen u nogmaals er uw aandacht op vestigen dat enkel een technisch defect aan het toestel wordt gedekt door de garantie, een beschadiging of defect door een externe oorzaak of slechte manipulatie wordt echter niet gedekt door de garantie.Rekening houdend met deze gegevens spijt het ons te moeten meedelen dat we geen positief gevolg kunnen geven aan uw vraag en verzoeken wij u om ons zo spoedig mogelijk uw antwoord op het bestek te laten geworden.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IZO7Of:ref

J. F.

Naar: KREFEL

07/04/2023

Beste, Ik ga de prints van deze ongelooflijk domme conversatie antwoorden die U hier geeft, deze avond na het werk eens delen via de social en zien wat andere mensen en klanten hiervan vinden! Iedereen mag wel weten welk een meerwaarde ze met de extra garantie bij jullie zouden hebben! Ik geef al mee dat dit NIET als pesterijen/ toebrengen van schade kan aanzien worden, aangezien ik al de conversatie kan aantonen, net als alle andere documenten zoals werkbonnen, garantie bewijs,….Denkt U nu echt dat ik dom of idioot ben? Ik zal jullie wel linken erin. Dan kunnen jullie mee volgen. Bedankt voor de idiote antwoorden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform