Terug

Weigeren herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

S. S.

Naar: MediaMarkt

09/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15/1/2022 kocht ik een droogkast in uw winkel en betaalde ik er €] voor. Na [DATUM/ MAANDEN - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT]. Op [DATUM] [ging ik naar uw winkel/e-mailde ik u] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat [REDEN DOOR VERKOPER GEGEVEN]. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de [X] dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Orderbevestiging · Betalingsbewijs

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: S. S.

05/03/2025

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp Repair@Home 54249421 Reactie Door E-Mail Antwoorden (05/03/2025 14:59) Geachte Testaankoop, In reactie op uw e-mail d.d. 9 januari bericht ik u als volgt (uw referentie:@@REF_ID@0b5e3ed4361406dc9b@REF_ID@@) Ten eerste excuses voor de late reactie. Om deze klacht verder in behandeling te nemen, ontvang ik graag een bestelnummer/bon/factuur. Volgens uw schrijven zou er een orderbevestiging en een betaalbewijs zijn bijgevoegd, echter zie ik enkel foto's van het betreffende product. Ik dank u bij voorbaat en zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Bram Complaints Specialist Referentienummer vraag 250109-059755 Gemaakt op: 09/01/2025 19:35 Laatst bijgewerkt op: 05/03/2025 14:59 Status: Onopgelost Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:000973:29670---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform