Terug

Weigeren herroepingsrecht

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

A. V.

Naar: Hubo

07/08/2025

Beste, Na een partytent bij jullie online gekocht te hebben op 01/08/2025 voor de prijs van 399 euro was ik er thuis niet tevreden van en besloot ik deze terug te brengen naar de winkel op 05/08/2025 onder het herroepingsrecht van 14 dagen voor online aangekochte producten. In de winkel vroeg men een reden die ik eigenlijk helemaal niet moet geven. Toch zei ik dat ik niet tevreden was over deze tent maar wou men geen restitutiebetaling uitvoeren ondanks het goed in de originele verpakking was, alsook onbeschadigd en helemaal volledig. De man aan de balie besloot deze tent dan maar op te sturen voor reparatie terwijl er niks aan te repareren valt omdat ik subjectief er niet tevreden over ben. Aangezien ik aan alle voorwaarden voldaan heb vraag ik toch een restitutiebetaling voor de prijs van 399 euro voor dit goed uit te voeren.

Berichten (1)

Hubo

Naar: A. V.

28/08/2025

Goede namiddag, dit dossier is inmiddels afgehandeld: de klant is op 12/08 terug naar de winkel mogen gaan. Daar werd het met de winkelverantwoordelijke afgehandeld. Met vriendelijke groeten. Valérie Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform