Klacht
J. T.
Naar: ALDI
Geachte heer/mevrouw, Op vrijdag 2 augustus rond 11u30 stond ik aan de kassa in uw filiaal in de zeelandstraat 8, 2660 Antwerpen. Helaas verliep mijn winkelervaring allesbehalve aangenaam, en ik wil graag mijn ongenoegen kenbaar maken. Ten eerste heb ik meer dan tien minuten in de rij gestaan voordat ik geholpen werd. Toen de kassier mijn artikel (ongezoete sojamelk) scande, merkte ik dat de prijs afweek van wat in de winkel stond aangegeven. De prijs in de winkel was €0,75, maar aan de kassa werd €0,79 aangerekend. Ik bracht dit onmiddellijk onder de aandacht van de kassier, maar hij reageerde niet en wilde gewoon afrekenen. Ik herhaalde mijn opmerking, waarna hij de verantwoordelijke erbij riep. Deze verantwoordelijke, die zeer gehaast en onvriendelijk was, zei dat er geen probleem was. Ik liet haar de foto zien van het prijskaartje in de winkel. Ze ging weg om de prijs te controleren in de computer, waardoor ik, mijn vrouw en onze twee kleine kinderen meer dan vijf minuten moesten wachten. De andere klanten in de rij waren duidelijk geïrriteerd door het oponthoud. Toen de verantwoordelijke terugkwam, liet ze een ander prijskaartje zien en gaf aan dat men vergeten was de prijs aan te passen. Ik stelde dat het niet mijn fout was en dat volgens de consumentenregels het product aan de geafficheerde prijs verkocht moest worden. Ik had tien flessen ongezoete sojamelk bij me. Haar reactie was: "Dat gaan we niet doen, hé" en ze liep weg. Uiteindelijk besloten we de flessen niet te kopen. Omdat de verantwoordelijke weg was gelopen, kon de kassier de flessen niet van de rekening halen, wat opnieuw vijf minuten vertraging opleverde. Toen de verantwoordelijke terugkwam, haalde ze de artikelen met zichtbare tegenzin van de rekening. Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop deze situatie is afgehandeld. Als trouwe klant verwacht ik een betere service en dat de prijzen in de winkel en aan de kassa overeenkomen. Ik hoop dat u deze situatie serieus neemt en passende maatregelen treft om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Michael Rombaut
Berichten (7)
ALDI
Naar: J. T.
Beste klant,Hartelijk dank voor jouw bericht. Welkom bij ALDI.Onze klantendienst zal dit zo snel mogelijk in behandeling nemen.We staan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 uur tot jouw beschikking.Vermeld altijd het volgende persoonlijke referentienummer voor verdere dialoog:02472877Met vriendelijke groeten,Het ALDI-teamBezoek ook onze website:www.aldi.beklachten@test-aankoop.beschreef op 02.08.2024: Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBBALDI wil je natuurlijk graag verder helpen. Om dit mogelijk te maken, moeten we weten hoe we je kunnen contacteren en wat je verhaal precies is. Om je zo snel mogelijk verder te helpen, sturen we je verhaal mogelijk naar onze hoofdzetel en eventueel naar een ander bedrijf binnen ALDI België. We kunnen deze persoonsgegevens aan derde partijen verstrekken als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de afhandeling, inclusief aan leveranciers of de dienst na verkoop van leveranciers. Om onze service beter te maken, analyseren we alle contactmomenten en maken we ook gebruik van een controlebureau. We houden mogelijk je verhaal bij zodat je het niet opnieuw hoeft te vertellen en dit gedurende een periode van drie jaar. Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of laten verwijderen? Geen probleem. Neem dan gewoon contact op via onze website, via dataprotection-crm-dev-be@aldi-essen.de of via ALDI Data Protection, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. Meer informatie over de bescherming van je privacy, kan je vinden op:ALDI-privacyregeling – Je persoonsgegevens.© ALDI Holdng nvStartpaginaContactbescherming
ALDI
Naar: J. T.
Beste Klant,Bedankt voor je bericht.Ik lees dat je ontevreden bent over je bezoek aan onze winkel te Hoboken. Ik wil je bedanken om jouw feedback naar ons door te sturen. Het is belangrijk dat je je thuis voelt bij ons en dat je aangenaam en vlot kan winkelen. Het spijt ons dan ook oprecht dat je het tegenovergestelde gevoel hebt ervaren.ALDI garandeert je dat je klacht serieus wordt genomen.Ik heb je klacht dan ook doorgestuurd naar de verantwoordelijke regiomanager. Deze collega zal je klacht in de winkel zelf verder onderzoeken en bespreken. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je bij je volgende aankopen opnieuw een positieve klantenbeleving krijgt.Je bent als klant namelijk belangrijk voor ons!Ik hoop met dit antwoord voldoende je vertrouwen in ALDI te hebben hersteld en draag je klacht nu over van de klantendienst naar de betrokken regiomanager.Als je het waardevol zou vinden om na dit bericht een persoonlijke opvolging te krijgen van mijn collega, dan kan dit. Het volstaat om me hierover te informeren.Stuur je in dat geval zeker jouw telefoonnummer door? Onze regiomanagers nemen altijd telefonisch contact met onze klanten.Nogmaals dank om je ervaring met ons te delen.We gaan ermee aan de slag. Met vriendelijke groeten,FilipHet ALDI-teamSteeds op de hoogte blijven? Da’s slim! Schrijf je in voor onzenieuwsbrief.Ken je onze verse producten al? Voor meer informatie,klik hier.Heb je nog vragen? Gelieve deze mail te beantwoorden of bezoek onze website:www.aldi.beDossiernummer: 02472877Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBB© ALDI Holding nvStartpaginaContactbescherming--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 2/08/2024 13:30Aan: klantendienst@aldi.beOnderwerp: Weigeren geafficheerde prijs thread::_q6dVchrO5GffbREbCxZzj8::
J. T.
Naar: ALDI
Beste Dit mag zeker op het nummer: 0498 785908. Met vriendelijke groeten Michael Rombaut
ALDI
Naar: J. T.
Beste klant,Hartelijk dank voor jouw bericht. Welkom bij ALDI.Onze klantendienst zal dit zo snel mogelijk in behandeling nemen.We staan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 uur tot jouw beschikking.Vermeld altijd het volgende persoonlijke referentienummer voor verdere dialoog:02473510Met vriendelijke groeten,Het ALDI-teamBezoek ook onze website:www.aldi.beklachten@test-aankoop.beschreef op 02.08.2024: Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBBALDI wil je natuurlijk graag verder helpen. Om dit mogelijk te maken, moeten we weten hoe we je kunnen contacteren en wat je verhaal precies is. Om je zo snel mogelijk verder te helpen, sturen we je verhaal mogelijk naar onze hoofdzetel en eventueel naar een ander bedrijf binnen ALDI België. We kunnen deze persoonsgegevens aan derde partijen verstrekken als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de afhandeling, inclusief aan leveranciers of de dienst na verkoop van leveranciers. Om onze service beter te maken, analyseren we alle contactmomenten en maken we ook gebruik van een controlebureau. We houden mogelijk je verhaal bij zodat je het niet opnieuw hoeft te vertellen en dit gedurende een periode van drie jaar. Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of laten verwijderen? Geen probleem. Neem dan gewoon contact op via onze website, via dataprotection-crm-dev-be@aldi-essen.de of via ALDI Data Protection, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. Meer informatie over de bescherming van je privacy, kan je vinden op:ALDI-privacyregeling – Je persoonsgegevens.© ALDI Holdng nvStartpaginaContactbescherming
J. T.
Naar: ALDI
Beste Tot op heden nog steeds niets gehoord. Met vriendelijke groeten
ALDI
Naar: J. T.
Beste klant,Hartelijk dank voor jouw bericht. Welkom bij ALDI.Onze klantendienst zal dit zo snel mogelijk in behandeling nemen.We staan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 uur tot jouw beschikking.Vermeld altijd het volgende persoonlijke referentienummer voor verdere dialoog:02490242Met vriendelijke groeten,Het ALDI-teamBezoek ook onze website:www.aldi.beklachten@test-aankoop.beschreef op 07.08.2024: Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBBALDI wil je natuurlijk graag verder helpen. Om dit mogelijk te maken, moeten we weten hoe we je kunnen contacteren en wat je verhaal precies is. Om je zo snel mogelijk verder te helpen, sturen we je verhaal mogelijk naar onze hoofdzetel en eventueel naar een ander bedrijf binnen ALDI België. We kunnen deze persoonsgegevens aan derde partijen verstrekken als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de afhandeling, inclusief aan leveranciers of de dienst na verkoop van leveranciers. Om onze service beter te maken, analyseren we alle contactmomenten en maken we ook gebruik van een controlebureau. We houden mogelijk je verhaal bij zodat je het niet opnieuw hoeft te vertellen en dit gedurende een periode van drie jaar. Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of laten verwijderen? Geen probleem. Neem dan gewoon contact op via onze website, via dataprotection-crm-dev-be@aldi-essen.de of via ALDI Data Protection, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. Meer informatie over de bescherming van je privacy, kan je vinden op:ALDI-privacyregeling – Je persoonsgegevens.© ALDI Holdng nvStartpaginaContactbescherming
ALDI
Naar: J. T.
Beste,De betrokken regioverantwoordelijke is nog in vakantie tot en met 12 augustus 2024.Van zodra mogelijk zal deze met jou contact opnemen.Met vriendelijke groeten,FilipHet ALDI-team--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 7/08/2024 08:00Aan: klantendienst@aldi.beOnderwerp: Nieuw bericht van JEANNINE T thread::zlps2KhzOaqSs2iEwenF3j8::
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten