Beste, op 1 juli 2022 kochten we in Krefel Sint-Joris-Winge een Samsung G.Zflip 3. Reeds na enkele maanden vertoonden deze schermstoringen bij het openklappen. Er werd geadviseerd hem eens uit en aan te zetten. Tot op 28/05/2023 na het openklappen het scherm niet meer oplicht. Dit werd op 28/05/2023 aan Krefel doorgegeven. Op 05/06/2023 lieten ze weten dat het onder val of stootschade viel en de garantie niet van toepassing is. We zouden 459 euro moeten betalen voor herstelling. De bewijzen die zij hiervoor hanteren zijn foto's van de buitenzijde. Krefel beloofde via een chip het bewijs te kunnen leveren dat de oorzaak val of stootschade is, maar bij opvraging van bewijsmaterialen kunnen ze enkel foto's van de buitenzijde geven, welke gebruikssporen bevat. Op 13/06 heb ik Krefel meegedeeld hiermee niet akkoord te zijn. Op 27/06 heb ik een gesprek gehad met de district manager en winkelverantwoordelijke die me beide beloofden het nodige bewijsmateriaal te leveren. Op 06/07 heb ik opnieuw contact genomen met Krefel met de vraag naar het bewijsmateriaal. Buiten foto's van de buitenzijde konden ze geen bewijzen leveren en was de winkelverantwoordelijke noch de district manager bereikbaar om me verder te helpen. Men weigerde me verder in contact te kunnen brengen met deze personen. Op 07/07 heb ik zowel bij krefel persoonlijk, als via de klantendienst een ingebrekestelling verzonden. Ook hier zonder enig gehoor.Ik wens beroep te kunnen doen op de garantie om het toestel te laten repareren.