Terug

Weigeren garantie te betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

J. B.

Naar: MediaMarkt

20/01/2025

Beste. Op 15 juni 2024 koop ik bij Mediamarkt een Xiaomi step 4pro EU2 Gen ter waarde van 549€. Kort na aankoop soms problemen met starten,maar snel over. Echter op 12-11-2024 start deze niet meer. Op 13-11-2024 breng ik deze dan binnen bij Mediamarkt waar ik via qr code toestel kong volgen voor herstelling. Pas op 23-11-2024 hebben ze deze opgestuurd naar herstel dienst maar kregen er geen nieuws over,ook al hadden ze belooft ons op de hoogte te houden. Op 10-12-2024 ben ikzelf dan toch gaan navragen in winkel hoe het ermee was. Daar kreeg ik te horen dat ik moest betalen wat ik geweigerd heb daar er 2jaar garantie op was. Volgens hen was er corrosie die niet gedekt zou zijn(maar dit al na 4maanden) voor een product die 549€ heeft gekost. Ze zouden navragen wat ze konden doen maar antwoord was dus negatief en zijn we zelf weer moeten gaan horen in winkel want laten ons niks weten. Hun antwoord is wij kunnen niks doen is aan Xiaomi maar wij hebben hem bij hun(Mediamarkt) gekocht maar blijven weigeren terwijl in de garantie niks staat over vochtschade. Nu is mijn vraag wat kan ik daartegen beginnen,dat is toch niet normaal voor produkt van 549€ die na 4 maanden al stuk is bij normaal gebruik. Alvast bedankt Mvg Jerry

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 04 februari 2025

MediaMarkt

Naar: J. B.

18/03/2025

Geachte Testaankoop, Ik stuur u deze e-mail naar aanleiding van een klacht, bij u bekend met kenmerk @@REF_ID@4eab21d918569ea2e5@REF_ID@@. Op 14 maart jl. is de reparatieopdracht afgerond en heeft de consument de elektrische scooter afgehaald. Volgens de reparatiefactuur is het product door de reparateur omgeruild. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, dan verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Bram Complaints Specialist Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:000578:57609---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform