Ik wou een drone aankopen voor mijn zaak bij Fnac, aangezien ik nog tegoed had staan op mijn klantenkaart die bijna ging vervallen en ik deze niet wenste te verlengen.Ik belde hiervoor naar de Fnac winkel in Gent, om de drone daar te bestellen aangezien ik bij een online aankoop geen btw nummer kon ingeven. De verkoper wou de drone niet naar de winkel laten komen, maar ik moest deze online kopen en zou een factuur krijgen bij afhaling in de winkel. Toen ik vroeg of ik hier een bevestiging via mail van kon krijgen werd de telefoon afgelegd. Ik bel terug en meld dit incident, waarna ik de directie van Fnac Gent aan de lijn krijg. De directie verzekert mij dat ik de factuur bij afhaling in de winkel zal ontvangen, dat dit wel wat werk is aangezien dit boekhoudkundig aangepast moet worden, maar dat dit geen probleem zal zijn. Aangezien de directie mij dit belooft, vertrouw ik op een correcte afhandeling en bestel ik de drone online. Ik laat deze leveren bij Fnac Gent en niet bij mij thuis aangezien ze bij Fnac de factuur nog moeten aanpassen.Bij afhaling van mijn bestelling vraag ik om een factuur en krijg ik meteen te horen dat dit niet mogelijk is. Ik vraag dan ook om de directie te spreken, aangezien mij dit telefonisch wel beloofd is. De directeur wordt erbij gehaald en de directie verzekert mij opnieuw dat dit in orde zal komen. De factuur kan op dat moment niet meteen in de winkel aangepast worden, maar hij zal dit doorgeven aan de bevoegde personen en ik zal in de aankomende week de factuur digitaal ontvangen.Ik krijg diezelfde dag nog volgende mail'Hallo Anneleen,Zoals daarstraks in de winkel besproken kunnen we hier in de winkel geen factuur opmaken, daar dit product niet in het assortiment van de winkel zit en geen referentie heeft. Daarom heb ik aan de verantwoordelijke webshop gevraagd dit na te kijken. Ik verwacht antwoord in de loop van de volgende week en ik houd u op de hoogte.Met vriendelijke groeten,'Dat weekend test ik de drone en blijkt één van de batterijen niet te werken. Ik mail naar de directie dat ik er alvast naar uit kijk de correcte factuur te ontvangen met mijn btw nummer en meld dat één van de batterijen niet werkt en wie ik hiervoor kan contacteren. Op deze mail krijg ik geen antwoord.Ik contacteer Fnac telefonisch naar aanleiding van de kapotte batterij. Hier weten ze zelf niet wat ik met de batterij moet aangezien ik de aankoop online deed. Er wordt mij dinsdag nog een antwoord beloofd maar dit blijft uit ...Donderdag heb ik een bericht op mijn voicemail om contact op te nemen met Fnac ivm de batterij.Wanneer ik hun vrijdag bel wordt mij gezegd dat ik de volledige drone dien binnen te brengen in de winkel, aangezien ik deze liever wil opsturen word ik doorverwezen naar de dienst voor online aankopen.De contactpersoon van online aankopen ziet in zijn systeem dat ik om een factuur met btw heb gevraagd en verzekert mij dat ik deze absoluut niet zal krijgen! Ik zeg dat mij dit beloofd is en dat ik anders deze aankoop niet online zou hebben geplaatst maar hier wordt geen gehoor aan gegeven.Ik neem terug telefonisch contact op met de directeur van Fnac Gent die mij verzekerde dat de factuur in orde zou komen. Hij zegt opnieuw dat de factuur reeds in orde wordt gebracht. Ik vertel hem dat ik contact heb gehad met mensen van de online verkoop en dat deze mij verzekeren dat dit niet het geval is. Hierop vraagt de directeur naar de reden die ze hiervoor geven. Ik zeg dat dit blijkbaar in hun voorwaarden zou staan waarop hij mij doodleuk laat weten dat ik dat dan maar zelf had moeten weten ... Ik vind dit totaal niet correct! Hij verzekerde mij namelijk meermaals dat dit wel in orde zou komen!Ik vind de klantenservice bij Fnac dan ook ondermaats, daar waar het personeel meermaals onvriendelijk reageerde en er voortdurend valse beloften worden gemaakt.Ik wens dan ook spoedig een correcte factuur te ontvangen inclusief zakelijk btw nummer of een korting ter waarde van de btw.