Beste, Recent heb ik een grote aankoop online bij Fnac.be gedaan. Hiervoor had ik een account aangemaakt en zakelijke klant aangevinkt. Alsook had ik mijn BTW gegevens in het adresveld van facturatie-gegevens toegevoegd. Ik ontvang nadien meteen een orderbevestiging waar mooi mijn facturatie-gegevens opkomen zoals gewenst. Echter zodra ik dan mijn factuur aanvraag blijkt nu dat er in de kleine lettertjes staat dat ik online als zakelijke klant geen factuur kan ontvangen? Zij verkopen enkel aan particulieren via de website. Dit komt echter nergens te staan als je wilt bestellen en ik kon wel perfect aanduiden in mijn online account dat ik een zakelijke klant ben?! Dit is voor mij echt misleidend. Had ik dit geweten, dan had ik ergens anders mijn investering in een nieuwe computer gedaan. Want door dit grapje misloop ik €400 aan BTW terugvordering. Ik heb reeds een aanvraag voor een factuur ingediend via de klantendienst (callcenter@be.fnac.com) alsook via de business afdeling (business@fnacvandenborre.be). Maar ik krijg enkel een kort bericht terug dat dit onmogelijk kan.Daarnaast zie ik wel bij andere klanten die hierover klagen, dat ze dan plots toch wel een factuur kunnen opmaken?!Mijn vraag is dus duidelijk dat ik absoluut verwacht hierbij geholpen te worden en een factuur te ontvangen. Hiernaast is mijn klacht dat dit echt misleidend is. Ik kan overal perfect online bestellen en nadien een factuur aanvragen. Zeker als ik ook al in mijn online account kan aanduiden dat ik een zakelijke klant ben. Het MINIMUM dat Fnac zou mogen doen is bij uw online account registratie de optie zakelijke klant weg te halen en aan te duiden dat dit enkel voor particulieren is. EN/OF voor het afronden van een bestelling duidelijk aangeven dat dit enkel kan voor particulieren en dat bedrijven moeten afhalen in een winkel of eerst contact moeten opnemen. Ik zie duidelijk dat ik niet de enige ben die in deze val gelopen is. Dit kan toch niet dat hier niets aan gedaan wordt?Mvg