Terug

Weigeren een terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

T. D.

Naar: bol.com

27/08/2025

Op 17/8 heb ik een retour gedaan naar bol.com na heel veel gemail en gebel weigeren zij mij een terugbetaling te doen van dit artikel, ik kreeg een antwoord dat het pakket niet is ingeleverd bij het pakketpunt, en dat ik niet kon bewijzen dat het artikel er zou inzitten. Na heel de bewijzen te hebben doorgestuurd weigert bol mij terug te betalen. In bijlage nogmaals alle bewijzen die er geleverd zijn. Ik zou graag mijn centen terug hebben voor het geretourneerde artikel. Ik raad bol ten sterke af! Bestelnummer A0007WDPAK


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform