Beste,Ik was op 11 augustus in jullie winkel in Wilrijk. Na enige tijd daar rond te lopen, hoorde ik afroepen dat er enkel met bankkaarten betaald kon worden en ook aan alle kassa’s hingen bordjes met er enkel met betaalkaarten betaald kon worden. Ik begrijp de maatregel en tracht zelf zoveel mogelijk contactloos te bestellen, maar om persoonlijke redenen wou ik toen cash betalen. Ik heb dit aan twee medewerkers gevraagd, maar dit was absoluut niet mogelijk. Jullie mogen dit wettelijk niet verbieden. Het blijft een toegestaan betaalmiddel. Ik vind dit dan ook compleet ongehoord voor zo’n grote winkelketen en klantvriendelijkheid is hierdoor beneden alle peil!Bovendien was er een medewerkster in de markthal op een computer iets aan het opzoeken en had ze haar mondmasker afgezet. Toen ik haar iets ging vragen, zette ze het wel direct terug op, maar het zou niet mogen dat ze dit in het openbaar even afzet, want bij de klanten is dit ook niet toegestaan. Bovendien word ik voor het indienen van een klacht op jullie website verplicht om aan te vinken dat jullie mijn persoonlijke gegevens mogen verwerken, terwijl ik daar niet mee akkoord ben. Jullie geven mij geen vrije keuze.