Beste, wij hadden een voucher besteld voor een weekendje centerparcs in nederland. Echter door de huidige corona regels is er van ons geboekte weekendje niet veel meer mogelijk. Daarvoor ook dat wij social deal de vraag stelde meer dan een week geleden te verplaatsen naar een latere datum, eventueel zelfs met bijbetaling als dit nodig was. Bij de eerste contacten leek dit geen probleem, maar bij de gesprekken die volgend was dit toch een probleem omdat er zogezegd van uit centerparcs geen groen licht werd gegeven. Elke dag krijgen wij te horen proberen het morgen nog een te vragen. Ondertussen zijn we meer dan een week later en weten we nog niets. Heb dan zelf centerparcs maar eens gecontacteerd welke ons wel heel vriendelijk hebben verder geholpen en tegenstelling tot social deal. Daar wisten ze mij te vertellen dat het verplaatsen geen enkel probleem zou zijn en zij snapten ook niet waarom er bij social deal zo moeilijk over werd gedaan. Maar zij kon spijtig genoeg de boeking niet aanpassen omdat dit via social deal gaat. Maar daar krijg ik telkens hetzelfde antwoord. Eerst word er iets gezegd de dag nadien het tegenovergestelde, zelden hebben wij zoveel onprofessioneel en leugenachtig gedrag meegemaakt. We vinden het dan ook zeer spijtig dit er niet gewoon een oplossing kan komen. De fout ligt dus duidelijk bij social deal. En absoluut niet bij centerparcs. Wat een leuk weekend moest worden heeft ons nu alleen nog maar stress bezorgt.