Terug

Weigeren boeken te verplaatsen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Social Deal BV

13/01/2022

Beste, wij hadden een voucher besteld voor een weekendje centerparcs in nederland. Echter door de huidige corona regels is er van ons geboekte weekendje niet veel meer mogelijk. Daarvoor ook dat wij social deal de vraag stelde meer dan een week geleden te verplaatsen naar een latere datum, eventueel zelfs met bijbetaling als dit nodig was. Bij de eerste contacten leek dit geen probleem, maar bij de gesprekken die volgend was dit toch een probleem omdat er zogezegd van uit centerparcs geen groen licht werd gegeven. Elke dag krijgen wij te horen proberen het morgen nog een te vragen. Ondertussen zijn we meer dan een week later en weten we nog niets. Heb dan zelf centerparcs maar eens gecontacteerd welke ons wel heel vriendelijk hebben verder geholpen en tegenstelling tot social deal. Daar wisten ze mij te vertellen dat het verplaatsen geen enkel probleem zou zijn en zij snapten ook niet waarom er bij social deal zo moeilijk over werd gedaan. Maar zij kon spijtig genoeg de boeking niet aanpassen omdat dit via social deal gaat. Maar daar krijg ik telkens hetzelfde antwoord. Eerst word er iets gezegd de dag nadien het tegenovergestelde, zelden hebben wij zoveel onprofessioneel en leugenachtig gedrag meegemaakt. We vinden het dan ook zeer spijtig dit er niet gewoon een oplossing kan komen. De fout ligt dus duidelijk bij social deal. En absoluut niet bij centerparcs. Wat een leuk weekend moest worden heeft ons nu alleen nog maar stress bezorgt.

Berichten (1)

Social Deal BV

Naar: S. G.

14/01/2022

Goedemiddag,Hartelijk dank voor je melding.Zoals eerder aangegeven kregen wij helaas geen toestemming van Centerparcs voor het wijzigen van reserveringen ná 14 januari.Hier viel ook jou boeking onder omdat die voor 15 janauri gepland stond. Hierdoor kon ik helaas nog niets doen.In overleg met mijn collega heb ik je reservering geannuleerd. Je mag een nieuwe datum uitzoeken waarop je wilt boeken, ik raad je aan even in de deal te kijken naar de opties. Let op dat het kan zijn dat er een bijbetaling nodig is.s:www.socialdeal.be/deals/hotels-en-uitjes-be/hotel-het-heijderbos-by-center-parcs/voor-2-personen-2--of-3-daags-all-inclusive-arrangement-bij-hotel-het-heijderbos-by-center-parcs-inclusief-ontbijt-dinerbuffet-plus-onbeperkt-drank-fles-wijn-en-entree-tot-aqua-mundo-en-jungle-dome-oss-uden-veghel-hotels-en-uitjes-be/?a=onekkenandview=referentieandcity-slug=hotels-en-uitjes-beZou je aan ons 2 aankomst datums door willen geven die je graag eventueel zou willen boeken? Dan kunnen wij kijken wat we kunnen doen.Ik hoor graag van je!Met vriendelijke groet,SaschaKlachtenafhandelingNeem gerust contact op:NL: (+31) 088 205 05 05BE: (+32) 011 96 07 39+31 88 20 50 505service@socialdeal.nlMagistratenlaan 72 - 5223 MD 's-Hertogenboschref:_00D1tGNQL._5005JIEqz7:ref--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform