Terug

Weigeren bestelling te annuleren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Elektro Lommelen

19/03/2022

Goedendag, ik heb 1 maart een bestelling gedaan voor een vriezer waarvan de levertijd 4 weken zou zijn. Bij navraag bleek dit langer te zijn. Hierop heb ik aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Toen was er nog een alternatief gegeven, maar ik heb daarna nogmaals aangegeven dat ik toch wil afzien van de aankoop. Ik kreeg te horen dat ik of maar moest wachten, een alternatief moest kiezen of een waardebon van 25% kon krijgen en de rest teruggestort. Aangezien ik niets meer bij het bedrijf wil kopen, wil ik geen waardebon en heb ik het recht om mijn volledige bedrag teruggestort te krijgen. Het product is nog niet geleverd waardoor ik binnen het termijn ben om af te zien van de aankoop. Ik heb daarnaast jullie eigen voorwaarden erbij gehaald en nogmaals aangegeven dat ik het recht heb om af te zien van de aankoop. Hier wordt geen gehoor aangegeven. Ik wil graag het volledige bedrag teruggestort krijgen van de aankoop, aangezien ik duidelijk en meerdere malen heb aangegeven dat ik wil afzien van de aankoop en ik binnen het termijn ben aangezien het product nog niet geleverd is.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: J. T.

19/03/2022

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNzEyMWNjZWUtNzFkMS00Y2FmLTlmMWItZjIzYTE4ZjQyOWM1IiwidGlja2V0X2lkIjoxMjM3ODEyOSwiZXhwIjoxNjU1NjU4NTk5fQ.ZkcXt2fxj1ud8NBp_bJ20fPKA4XeLtoqO8UO9Ucs_xAandticket_id=12378129andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV19 Mar 2022 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 12378129Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 12378129Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 19 Mar 2022 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van Jennifer Tan Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01486984-71].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01486984-71. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 19bf0b23-76c7-4946-83a2-89c13efe4349 Weigeren bestelling te annuleren Naam van de klant Jennifer Tan Klantreferentie Bestelnummer: 203331 Beschijving van de klacht Goedendag, ik heb 1 maart een bestelling gedaan voor een... Ticket reference: 7121ccee-71d1-4caf-9f1b-f23a18f429c5


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform