Terug

Weigeren afbetalingsplan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: Scarlet

07/05/2021

Sinds 2014 heb ik een contract voor internet en televisie voor 40€/maand.Door wijziging in mijn gezinssituatie was er plots een hoger televisieverbruik( films )zonder mijn medeweten. De plotse stijging van de televisie/dataverbruik werd ook niet door u gemeld. Vermits de nieuwe facturen voor mij niet in 1x kunnen betaald worden, en ik ook tot een oplossing wil, vroeg ik een afbetalingsplan aan om binnen 6 maanden de schuld te kunnen betalen. Dit was een zeer ernstig voorstel om de schuld op relatief korte termijn te kunnen aflossen. Niet alleen werd dit pertinent geweigerd, er werd ook gedreigd met een deurwaader en afsluiting. Jammer dat der op zo'n manier met klanten wordt omgegaan en dat Scarlet niet wil zoeken naar oplossingen.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: L. H.

10/05/2021

Beste,We hebben de klacht CPTBE01267244-36 met als Scarlet referentie in behandeling genomen.Uw klacht werd reeds behandeld door de klantendienst. Hierbij bevestigen wij de afsluiting van uw dossier.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform