Terug

weigeren aanvaarden zorgvolmacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Proximus

13/11/2023

Beste, Na enkele bezoeken aan een proximus winkel en uiteindelijk een telefonisch contact met de klantendienst weigeren jullie me gebruik te laten maken van de zorgvolmacht voor mijn ouders, opgesteld door onze notaris en geregistreerd. In de winkel moet ik de identiteitskaart van degene waar ik zorgvolmacht voor heb steeds kunnen voorleggen, wat uiteindelijk het nut van de zorgvolmacht teniet doet. Bij contact met de klantendienst wordt er gezegd dat ik niet te woord kan worden gestaan of geholpen, dat mijn zorgbehoevende ouder zelf moet contact opnemen. Terwijl ik duidelijk aangeef dat dit niet mogelijk is en er daarom een zorgvolmacht is. Nergens ben ik in de mogelijkheid om bij jullie bedrijf deze zorgvolmacht te registreren. Graag zie ik jullie reactie tegemoet hoe dit probleem kan worden opgelost.Vriendelijke groeten,K. Paesen

Berichten (2)

Proximus

Naar: K. P.

28/11/2023

Beste,Gelieve me de officiele documenten te bezorgen zodat ik deze kan doorgeven aan de betrokken diensten.U kan me deze rechtstreeks bezorgen cuo.elke.vanderstappen@proximus.comMvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-13-18.20.45.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003578605]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003578605]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: K. P.

22/12/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via mail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-13-18.20.45.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004331940]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004331940]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform