Terug

Wegwerpcamera laten ontwikkelen, de helft is niet ontwikkeld.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: HEMA - BELGIE

18/01/2023

BesteIk heb mijn wegwerpcamera laten ontwikkelen via de hema. Er zijn maar 18 foto's van de 30 ontwikkeld, ik mis er dus 12. Niemand kan mij helpen, ik krijg verkeerde telefoonnummers van medewerkers. Ik heb ze digitaal laten ontwikkelen, dus normaal zou ik ze dan ook alle 30 moeten krijgen, ook al zijn ze onderbelicht. Ik zou graag geholpen worden. Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

HEMA - BELGIE

Naar: M. S.

19/01/2023

'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œ 'Œdames baby kind wonen eten and drinkendames baby kind wonen eten and drinkenHoi Melissa,Dankjewel voor je bericht.Wat jammer om te horen dat het ontwikkelen van de wegwerpcamera niet helemaal naar tevredenheid is verlopen.Natuurlijk willen wij van HEMA dat jij 100% tevreden bent met jou aankoop vandaar dat we speciaal voor de fotoafdeling de Altijd tevredenheid Garantie hebben.Door het invullen van het formulier komt jou klacht direct op de daarvoor bestemde afdeling en wordt er snel naar een oplossing gekeken om jou tevreden te stellen.Via onderstaande link kom je bij het formulier:s:foto.hema.nl/klantenservice/tevredenheidsformulier/Ik hoop dat ik je zo voldoende op weg heb geholpen en wens je een prettige voortzetting van je dag!Tot snel,JokeHEMAvolg HEMAtot ziensdisclaimer privacy5000900000eZDcs

M. S.

Naar: HEMA - BELGIE

19/01/2023

Ik heb mijn camera niet online opgestuurd maar de hema in Antwerpen. Daar willen ze me niet helpen. Ik kan het formulier niet invullen want ik heb geen ordenummer via mail. Hoe langer het duurt, hoe minder kans er is dat ik de rest van mn foto’s nog kan krijgen :(


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform