Terug

wegnemen essentiële gebruiksfunctionaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. J.

Naar: WW Belgium (Weight Watchers)

29/04/2024

Ik heb een abonnement op Weight Watchers dat ik zo goed als enkel via de website gebruik en wens te gebruiken. De website wordt nu vanaf morgen gewoon offline gehaald, met als mededeling dat we dan maar de app moeten gebruiken, wat ik helemaal niet wens. Ik heb hen gebeld, en ze weigeren halsstarig vanaf die datum mijn abonnement (dat nog 8 maand loopt) terug te betalen. Ik heb heel lang met hen aan de telefoon gehangen en mijn mail hebben ze zelfs niet beantwoord. Aan het einde van het gesprek, omdat ik niet akkoord ging om dan maar gewoon de app te gebruiken, kreeg ik te horen dat er met mij niet te discussiëren viel. Ik kan volledig begrijpen dat ze als bedrijf die stap zetten, maar dan moeten ze wel de gebruikers die die stap niet mee wensen te zetten correct vergoeden, terugbetalen voor de verloren maanden.Volgens de lidmaatschapsvoorwaarden mogen ze veranderingen doen aan hun product om het te verbeteren, onder volgende omstandigheden. Volgens mij valt het weghalen van de helft van het product daar helemaal niet onder, want het is op geen enkele manier een verbetering of aanpassing, het is gewoon het verwijderen van een core functionaliteit::5.2 We kunnen de digitale dienst of een deel daarvan ook om een geldige reden wijzigen, bijwerken, upgraden, opschorten, stopzetten of verwijderen, verdergaand dan wat nodig is om de dienst conform te houden.De volgende redenen worden beschouwd als geldige redenen (i) wijzigingen in wettelijke of regelgevende eisen of jurisprudentie, (ii) de verbetering van het Lidmaatschap zelf, de prestaties, het ontwerp en/of de beveiliging ervan, of om een bedreiging het hoofd te bieden, of de toevoeging van nieuwe diensten of functies, (iii) aanpassing aan een nieuwe technische omgeving, toename van het aantal gebruikers of veranderende marktomstandigheden, (iv) voor uw voordeel of gemak, en (v) om redenen van intellectuele eigendoms- of beeldrechten, de duur van licenties die wij bezitten of de inbreuk op rechten van derden of het risico van inbreuk op rechten van derden.

Berichten (1)

WW Belgium (Weight Watchers)

Naar: G. J.

29/04/2024

DIT IS EEN AUTOMATISCHE ONTVANGSTBEVESTIGING VAN UW BERICHT -- GELIEVE DIT BERICHT NIET RECHTSTREEKS TE BEANTWOORDEN.Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor het contact opnemen met onze WW klantenservice! Wij nemen uw vraag zo spoedig mogelijk in behandeling. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen uw bericht te beantwoorden.Op onze website vindt u antwoorden op veelgestelde vragen, weightwatchers.be/help/U kunt ook zelf annuleren via, s:cmx.weightwatchers.be/cancellationMet vriendelijke groeten,Het WW TeamDit is een automatisch gegenereerde e-mail, waarop u niet kunt reageren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform