Terug

Weeral problemen met levering!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

08/02/2024

Beste,Dit is een vervolg op mijn vorige klacht. Waarbij postNL mijn pakket waar een nieuwe laptop inzat over de poort had gesmeten. Weeral hebben ze dit gedaan! Dit kan zo niet verder!De bel werkt perfect en we hadden een papier gehangen om te bellen mochten we toch niet opendoen. Niks! Gewoon totaal niks! debielen! Lever een pakket deftig! Ik EIS schadevergoeding! Een hele week wacht ik op 1 pc waarvoor ik een extra ding heb voor moeten aankopen?? Een hele week heb ik mijn studies niet kunnen bijdrage omdat mijn pc niet op een deftige manier geleverd kan worden.

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. C.

09/02/2024

Goedemorgen,Bedankt voor het doorgeven!Wij kunnen helaas geen bestelling opzoeken met de traceercode. We hebben een bestel- of factuurnummer o.i.d. nodig.Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites - Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform