Terug

Weeral internet onderbreking

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. C.

Naar: Scarlet

06/11/2025

Dit is al 3 keer in 7 dagen dat er geen internet is van 23h tot ochtend. Verleden week nu terug vandaag 6 november . Ik wil een schadevergoeding. Ik betaal voor werkende diensten. Wat niet zo is . De lijn is onstabiel al weken . Maar u doet niets

Berichten (3)

Scarlet

Naar: S. C.

04/12/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat we de klacht van dhr Christoff Schaukens over Test-Aankoop goed hebben ontvangen. We nemen zo spoedig mogelijk contact op met de klant om hem/haar te informeren over de voortgang van de klacht. Met vriendelijke groeten, Frans Het Proximus-team Contacteer ons op: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-06-01.30.22.000000 ======

Scarlet

Naar: S. C.

04/12/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat de klacht van dhr. Christoff Schaukens over Test-Aankoop hebben verwerkt en dat de klant is geïnformeerd over de oplossing. Met vriendelijke groeten, Frans Het Proximus-team Contacteer ons op: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-06-01.30.22.000000 ======

S. C.

Naar: Scarlet

05/12/2025

Er heeft nog altijd niemand contact opgenomen. Lijn valt regelmatig weg . Staat er soms uren geen dsl signaal. En dan in 1 keer komt het terug . Dit spelletje speelt al 1 jaar . En niemand doet iets


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform