Terug

weer uitzetten mobiel verkeer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

28/02/2025

Op dit adres wonen zowel ikzelf Daniel Van 'tveld, mijn echtgenote Dayma Dominguez als mijn inwonende schoonmoeder Mayda Gonzalez. Ikzelf en mijn schoonmoeder zwaar gehandicapt. Daarom vraag ik opnieuw, want zonder onze toestemming weer aangezet, om ONS MOBIELE DATAVERKEER TE BLOKKEREN. Wij gebruiken dat nooit en toch wordt het ons terug aangerekend. Voor volgende pay and go nummers : 0486775633 Daniel Van 'tveld 0474301787 Dayma Dominguez 0477091514 Mayda Gonzalez Ons toestel vergrendelen gaat niet altijd, we zijn niet in staat . Bedankt en hoogachting, Daniel

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. V.

01/04/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-28-16.30.32.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921017486513]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform