Op 16 en 17.08 grote reclame voor de plaatselijke LIdl in Zonhoven: Martini Brut 1+1.
5 minuten na openeningstijd op de eerste dag van de aanbieding geen voorraad meer.
Lidl biedt me na herhaaldelijk aandringen voor een oplossing een kortingsbon van 1,5 Euro aan terwijl ik 5 Euro per fles (maal 36 flessen = 180 Euro) misgelopen ben.
Ik heb terplaatse de klantendienst gebeld en heb na lang wachten eigenlijk geen antwoord ontvangen en werd doorverwezen naar de winkel zelf. De winkeluitbater heeft geen enkele impact en is afhankelijk van hetgeen de bevoorradingsdienst afstuurt (of niet).
Verschillende klanten hadden interesse in deze aanbieding.
Het gebeurt wekelijks dat aanbiedingen niet of niet voldoende aanwezig zijn en daarom dekt Lidl zich in met de slogan: "zolang de voorraad strekt". Maar is het niet zo dat er sowieso voldoende voorraad moet zijn?
Ik heb deze keer tevens de economische inspectie ingelicht.