Terug

Weer geen reactie op mijn vraag per mail van dd. 210524

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Mega

29/05/2024

Beste, Wederom heb ik tot op heden geen reactie ontvangen op mijn vragen 1°. ivm uw slotfactuur dd. 20-05-2024 factuurnummer 22402047925 leveringsadres Muurkruidstraat 3 3000 Leuven Waarom wordt er slechts 28,30 € voorschot in mindering gebracht terwijl ik een voorschot faktuur betaald heb van 45 €. 2°. Waarom ontvang ik op mijn nieuw adres Keiput 20 1800 Vilvoorde al een afrekening Aardgas periode 08-04-2024 tot 12-04-2024 te betalen 1,86 €De talloze mails en tijd dat ik al heb moeten besteden om mijn dossier op orde te krijgen genoodzaakt mij een schade vergoeding te vragen van 25 €

Berichten (2)

Mega

Naar: J. L.

30/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 30 mei 2024 15:56 CESTBeste meneer Lambrecht,We hebben uw klacht via Test-aankoop goed ontvangen.De slotafrekening het oude adres in kwestie loopt van 25/12/2023 tot 9/4/2024. Het contract werd met terugwerkende kracht overgezet op het nieuwe adres, waar de technische staratum 8/4/2024 was. Het deel van het voorschotfactuur met nummer 1240169733 (in totaal 45 euro) dat voorzien was voor april is met het contract mee verhuisd naar de nieuwe woning.In de slotfactuur in kwestie zitten de delen voor februari en maart 2024 (15 euro inclusief BTW of 14,15 euro exclusief BTW per maand) verwerkt.De afrekening voor het nieuwe adres ontvangt u omdat we een meterstand doorkregen op 13/4/2024 in verband met een wijziging aan de configuratie van de meter op dit adres. Dit wel met een beperkt verbruik van 1,66 m ³ tegenover de beginmeterstand.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/PCt7PHVbQMvFf77zEZSZOh1zi/?name=inline953409508.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9L6E3N-EG9X3]

J. L.

Naar: Mega

26/06/2024

Beste, Vandaag, woensdag 26 juni 2024 ontving ik mijn nieuwe afrekening gsm. (+correcties vorige fakturen) Tot mijn grote spijt kan ik me wederom niet akkoord verklaren met te betalen bedrag van 1€ voor 06 juli 2024. Voor de zoveelste keer mijn 2 eerste aanrekeningen hadden slechts 1€/maand mogen bedragen hierna 11€/maand dit betekent aldus dat mijn totaal te betalen bedrag voor de 3 maanden 1€+1€+11€ = 13€ voor 3 maanden. Op 10 mei 2024 heb ik reeds 13 € betaald. Als ik nu 1€ moet betalen kom ik op 14€ voor 3 maand. Hiermede ga ik niet akkoord. Hopelijk begrijpt u mijn uitleg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform