Terug

Weer eens geen factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Engie

17/12/2023

Beste, wij kregen in november ons jaarfactuur van engie, dit was veel te veel en onze meterstanden klopte weer eens niet. Dus hebben wij “herhaaldelijk” gebeld om dit op te lossen. Uiteindelijk werd deze factuur geannuleerd (dit is al 2 maanden geleden). Momenteel hebben wij nog niks van facturen gekregen van de maand november en december, alsook ons eindfactuur blijft weg! Vorig jaar was dit ook een probleem en wij houden ons weer vast aan de takken van de bomen voor de grote bedragen die wij weer gaan mogen betalen! Wij zetten ons in om alles tijdig te betalen maar dit moet van twee kanten komen! WIJ ZIJN DIT BEU!

Berichten (1)

Engie

Naar: Y. V.

18/12/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform