Beste Abonnee,
We hebben je bericht goed ontvangen.
Binnen je browser kunnen er verschillende redenen zijn waarom onze pagina misschien niet goed kan laden.
Om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, raden we aan om regelmatig de opgeslagen cookies, browsercache en browsegeschiedenis op te schonen.
Dat doe je zo:
Als je Google chrome gebruikt:
Klik rechtsboven op en kies Geschiedenis Geschiedenis.
Kies in de linkerkolom Browsegegevens wissen. Selecteer de gewenste items en de periode.
Browsegeschiedenis wissen: selecteer Browsegeschiedenis
Cache wissen: selecteer Gecachte afbeeldingen en bestanden
Klik op Gegevens wissen.Safari:
Browsegeschiedenis wissen
Klik bovenaan op Geschiedenis Toon volledige geschiedenis.
Klik op Wis geschiedenis en kies de periode waarvan je de geschiedenis wilt verwijderen.
Cache wissen
Klik bovenaan op Safari en kies Voorkeuren Geavanceerd.
Vink Toon Ontwikkel-menu in menubalk aan, selecteer bovenaan in de menubalk Ontwikkel en kies leeg caches.
Wij hopen je hiermee van dienst te zijn geweest.
Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.