Terug

website

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: Testaankoop

16/10/2024

De website is niet gebruiksvriendelijk. Wanneer ik probeer iets op te zoeken of in te loggen, blokkeert de website of blijft deze continu herladen, waarbij de pagina steeds terug naar boven springt. Dit is erg frustrerend; soms duurt het meerdere minuten voordat de website stopt met herladen en ik eindelijk de gewenste pagina kan lezen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: A. N.

17/10/2024

Beste Abonnee, We hebben je bericht goed ontvangen. Binnen je browser kunnen er verschillende redenen zijn waarom onze pagina misschien niet goed kan laden. Om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, raden we aan om regelmatig de opgeslagen cookies, browsercache en browsegeschiedenis op te schonen. Dat doe je zo: Als je Google chrome gebruikt: Klik rechtsboven op en kies Geschiedenis Geschiedenis. Kies in de linkerkolom Browsegegevens wissen. Selecteer de gewenste items en de periode. Browsegeschiedenis wissen: selecteer Browsegeschiedenis Cache wissen: selecteer Gecachte afbeeldingen en bestanden Klik op Gegevens wissen.Safari: Browsegeschiedenis wissen Klik bovenaan op Geschiedenis Toon volledige geschiedenis. Klik op Wis geschiedenis en kies de periode waarvan je de geschiedenis wilt verwijderen. Cache wissen Klik bovenaan op Safari en kies Voorkeuren Geavanceerd. Vink Toon Ontwikkel-menu in menubalk aan, selecteer bovenaan in de menubalk Ontwikkel en kies leeg caches. Wij hopen je hiermee van dienst te zijn geweest. Twijfel niet om te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform