Terug

Website Ring Twice (vroeger ListMinut) heeft mij verkeerdelijk 35,99 eur aangerekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Hubo

31/10/2021

Beste, Aangezien ik hulp kon gebruiken bij de opfrissing van een appartement, heb ik mij ingeschreven op List Minut, voor 3 maanden (prijs 35,99 eur). Nu is de site overgenomen door Ring Twice en die hebben er stilzwijgend een verlengbare overeenkomst van gemaakt en rekenen mij nu een extra 35,99 eur aan. Maar ik heb dit helemaal niet gevraagd. En ik kan er ook totaal niets mee doen. Dus vraag ik om het geld dat via mijn kredietkaart werd ingehouden, terug te storten.

Berichten (4)

Hubo

Naar: H. V.

06/11/2021

BesteNaar aanleiding van onderstaande klacht kunnen we u melden dat onze partner Ring Twice contact heeft opgenomen met de klant en er werd haar een gratis jaarlijks tariefplan aangeboden of een terugbetaling van haar driemaandelijks plan.Hiermee is deze klacht voor ons opgelost.Met vriendelijke groetenKatrin MeirsmanSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-326811-1832940-HD------------------------------------------------------------------------------

H. V.

Naar: Hubo

09/11/2021

Beste medewerker van HUBO,Het klopt dat Ring Twice contact heeft opgenomen met mij, maar niets vermeld heeft over de terugbetaling van het driemaandelijks plan. Het is dit dat ik graag zou hebben.Kan u ervoor zorgen dat het driemaandelijks plan wordt terugbetaald (prijs 35,99 eur op rekening BE03 0636 5893 5684) ?Ik zou u daar erg dankbaar voor zijn.Vriendelijke groeten,Hilde Verbeke

Hubo

Naar: H. V.

10/11/2021

BesteWij hebben onderstaande klacht goed ontvangen en hebben nogmaals doorgegeven aan Ring Twice dat de klant ervoor opteert haar driemaandelijks plan terugbetaald te krijgen en hebben hiervoor ook het rekeningnummer doorgegeven.De terugbetaling zal door Ring Twice worden uitgevoerd, dit kan tot 14 dagen duren.Wij hopen hiermee de klant tevreden te stellen en sluiten deze klacht dan ook af.Met vriendelijke groetenKatrin MeirsmanSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-331617-1835077-HD------------------------------------------------------------------------------

Hubo

Naar: H. V.

25/11/2021

BesteWij komen nog even terug op bovenstaande klacht met hieronder het antwoord van Ring Twice, de klant heeft blijkbaar nooit gereageerd op de mails.We hebben van mevrouw zelf geen reactie mogen ontvangen. Zoals aangeven hebben we een gratis jaarlijks tariefplan voorgesteld of een terugbetaling.Hierop hebben we na 3 verschillende mails geen reactie op mogen ontvangen. Ik heb zojuist dan maar zonder reactie de terugbetaling overgemaakt.Met vriendelijke groet,Elisabeth van Ring TwiceAlles werd geregeld voor de terugbetaling, wij beschouwen het dossier dus als afgesloten.Met vriendelijke groetenKatrin MeirsmanSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-331617-1843530-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform