Terug

Website product komt niet overeen met geleverd product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

W. L.

Naar: MediaMarkt

10/07/2024

GGeachte mevrouw/heer, Op 08/07/2024 kocht ik een ssd 2.5" disk via de website van Mediamarkt n betaalde ik er 79,99€ voor. Op de website staat de benaming van het product "SEAGATE Interne harde schijf Barracuda 2 TB SSD Groen (ST2000LM015)" 2 Dagen later arriveerde een conventionele tragere HDD, het gaat hier om een conventionele HDD en niet om de SSD. Allereerst ging ik ervan uit dat dit een vergissing was bij het logistiek gebeuren. Aangezien ik op GEEN enkele manier in contact kom met de klantendienst, ben ik dan maar ter plaatse naar de winkel gegaan, helaas kon mij daar niemand helpen, maar melden ze wel dat het om een verkeerde benaming gaat op de site. Ik heb weliswaar mijn geld teruggekregen, maar dit is in mijn ogen PUUR BEDROG. Iemand met minder kennis dacht een SSD-schijf te hebben, terwijl dit niet zo is! Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: W. L.

17/07/2024

Beste klant,We hebben uw verzoek goed gekregen.Zouden we een bestel nummer mogen ontvangen om dit te kunnen onderzoeken?Met vriendelijke groeten,DejanMediaMarkt BelgiëContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:002760:05414---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform