Op 28 september 2019 bestelde ik een camera met twee lenzen via bol.com. Op dat ogenblik kostte het artikel €799 dankzij de Bol.com tiendaagse. Ik merkte op dat er ook een geretourneerde camera (nieuwstaat, geopend maar ongebruikt) beschikbaar was voor €713,48. Deze heb ik uiteindelijk besteld.De levering was beloofd voor maandag maar op dinsdag kreeg ik pas een mailtje dat het artikel geleverd zou worden. De status van PostNL bleef echter staan op Levertijd onbekend. Op donderdag 3 oktober wijzigde de status naar Bezorgtijd nog onbekend Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgtIk heb een aantal keer contact opgenomen met bol.com en de klantendienst vertelde mij om te wachten tot na het weekend voor meer informatie. Op maandag kreeg ik dan een automatisch mailtje dat mijn retouraanvraag goedgekeurd was en het geld spoedig terug op mijn rekening zou staan.Aangezien ik geen retourzending heb aangevraagd nam ik nogmaals contact op met de klantendienst. Men vertelde mij dat het pakket wellicht beschadigd geraakt is en teruggestuurd is naar bol.com. Men bevestigt dat het geld wordt teruggestort en dat ik de camera opnieuw kan bestellen. Ondertussen is de prijs echter met meer dan €200 gestegen omdat de bol.com tiendaagse kortingen afgelopen zijn. Ik heb gevraagd om het artikel alsnog uit te leveren voor €799 (de toenmalige nieuwprijs) maar dit wordt geweigerd.